بیانیه پایگاه شهید حسن کاتبی سراب در جهت محکومیت اهانت نشریه فرانسوی

پایگاه مقاومت بسیج شهید حسن کاتبی در راستای محکومیت اهانت نشریه فرانسوی به ساحت نبی مکرم اسلام (ص) و قرآن مجید بیانیه ای صادر کرد

پایگاه مقاومت بسیج شهید حسن کاتبی در راستای محکومیت اهانت نشریه فرانسوی به ساحت نبی مکرم اسلام (ص) و قرآن مجید بیانیه ای صادر کرد

در متن این بیانیه آمده است:

بسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ

یُرِیدُونَ لِیُطْفِئُوا نُورَ اللَّهِ بأَفْوَاهِهِمْ وَاللَّهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ کَرِهَ الْکَافِرُونَ(سوره مبارکه صف آیه ۸)

می‏ خواهند نور خدا را با دهان خود خاموش کنند در حالیکه خداوند متعال نور خود را کامل خواهد گردانید اگر چه کافران ناخشنود باشند.

ساحت مقدس رسول اعظم اسلام (ص) که نور آن در قلوب همه مسلمین و آزادی‌ خواهان جهان جای دارد با اهانت که نشانه استیصال و عجز در استدلال و منطق است تضعیف نشده و این آتش عشق را در بین نیکان عالم بیش از پیش گسترش داده و محبت به مکتب سعادت آفرین پیامبر معظم اسلام را دوچندان می نماید. اشخاص و نشریه ای چون شارلی‌ابدو حقیرتر از آنند که بتوان با دهان ها و قلم‌ های پوچ خود نور الهی را خاموش کنند.
صهیونیست‌های آشکار و پنهان و قلم بدستان مزدور بدانند همچنان که کلام الله مجید این معجزه جاویدان حضرت محمد مصطفی(صلی الله علیه و آله) بشارت داده، خداوند نور خود را به تمام و کمال می رساند اگر چه کافران و مشرکان ناخشنود و عصبانی بوده و از آن دق کنند.

ما بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج شهید حسن کاتبی ضمن محکوم کردن اهانت به ساحت پاک و نورانی پیامبر رحمت و مهربانی اعلام میداریم اینگونه تلاش‌های مذبوحانه در گوشه و کنار کره خاکی موجب چیزی جز ترغیب بیش از پیش ما در پیگیری اهداف متعالی پیامبر عظیم الشان و مفاهیم قرآنی نشده و نمی‌شود و بر خود فرض می دانیم در مقام مقابله آگاهانه، ترویج آیین کامل الهی و سعادت آفرین اسلام را سرلوحه برنامه‌های خود قرار داده و وسیله یاس و نومیدی دشمنان رسول اعظم را فراهم آوریم.
ان شاءالله

پایگاه مقاومت بسیج شهید حسن کاتبی حوزه مقاومت شهید مهدی باکری سپاه ناحیه سراب