تراکتور قهرمان جام حذفی ایران شد

تراکتور قهرمان جام حذفی ایران شد| پرشور ها جام را به تبریز آوردند

پرشورهای برای دومین بار قهرمان جام حذفی شدتد تیم تراکتور تبریز با برتری ۳ بر ۲ مقابل استقلال تهران توانست به عنوان قهرمانی مسابقات جام حذفی ایران دست پیدا کند به گزارش سراب نیوز ، در فینال رقابت های جام حذفی ایران دو تیم تراکتور تبریز و استقلال تهران در چهارچوب رقابت های جام حذفی […]

پرشورهای برای دومین بار قهرمان جام حذفی شدتد

تیم تراکتور تبریز با برتری ۳ بر ۲ مقابل استقلال تهران توانست به عنوان قهرمانی مسابقات جام حذفی ایران دست پیدا کند

به گزارش سراب نیوز ، در فینال رقابت های جام حذفی ایران دو تیم تراکتور تبریز و استقلال تهران در چهارچوب رقابت های جام حذفی برای کسب کاپ قهرمانی از ساعت۱۸:۱۵ روز پنجشنبه در ورزشگاه امام رضا مشهد به مصاف هم رفتند.
دیدار دو تیم که از حساسیت بالایی برای هر دو تیم برخوردار بود در ۹۰ دقیقه با نتیجه پایان یافت ۳ بر ۲ به نفع تیم تراکتور پایان یافت که با این نتیجه پرشور ها توانست کاپ قهرمانی را به تبریز بیاورد.

تیم تراکتور پیش از این موفق شده بود که سه بار در فینال مسابقات جام حذفی حضور پیدا کند که حاصل این ۱ بار قهرمانی بود که در فینال چهارم تراکتور سازی رضا اسدی را به دلیل محرومیت و رشید مظاهری به دلایل انضباطی را در اختیار نداشت.

گفتنی است در این دیدار گل های تیم تراکتور را محمدرضاخانزاده، اشکان دژاگه و اکبر ایمانی و گل های تیم استقلال را مهدی قائدی و ارسلان مطهری را به ثمر رساندند.

تراکتور در این بازی با ترکیب، محمدرضا اخباری، محمدرضا خانزاده، ایمان سلیمی، اکبر ایمانی، مسعود شجاعی، سعید مهری، ساسان انصاری، میثم تیموری، اشکان دژاگه، احسان حاج صفی، مهدی تیکدری به مصاف استقلال رفت.