با کلنگ‌زنی توسط مسئولان صورت گرفت؛

آغاز عملیات اجرایی مجتمع تجاری و خدماتی دانشگاه آزاد اسلامی سراب

عملیات اجرایی مجتمع تجاری و خدماتی دانشگاه آزاد اسلامی واحد سراب با حضور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان‌شرقی آغاز شد.

به گزارش خبرنگار سراب نیوز، عملیات اجرایی مجتمع تجاری، خدماتی دانشگاه آزاد اسلامی واحد سراب در مجاورت خیابان اصلی مجتمع رفاهی خواهران فاطمیه(س) این واحد دانشگاهی با کلنگ‌زنی عزیز جوانپور، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان‌شرقی آغاز شد.

یوسف داودی، نماینده مردم سراب در مجلس شورای اسلامی در مراسم کلنگ‌زنی این مجتمع با ابراز خرسندی از فعالیت‌های درآمدزایی دانشگاه آزاد اسلامی واحد سراب، پروژه ساخت مجتمع تجاری، خدماتی و رفاهی را پروژه‌ای مهم با ارزش افزوده عالی برای دانشگاه خواند.

وی با قدردانی از تلاش‌های جعفر نهری‌اقدم، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد سراب در آغاز و اجرایی شدن طرح‌های اقتصادی و درآمدزایی این واحد دانشگاهی مانند ساخت مجتمع تجاری و خدماتی، پرورش ماهی‌های قزل‌آلا و پرورش و اصلاح نژادی گوسفند را در این زمینه چشمگیر و رو به رشد توصیف کرد.

عزیز جوانپور، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان‌شرقی هم با قدردانی از پیگیری‌ها و تلاش‌های نماینده مجلس، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد سراب ابراز امیدواری کرد که مجتمع تجاری خدماتی این واحد دانشگاهی در صورت اجرایی شدن بتواند یکی از پروژه‌های بسیار خوب دانشگاه آزاد اسلامی استان و نمونه موفق درآمدزایی غیرشهریه‌ای به‌شمار آید.

در حاشیه این مراسم کلنگ‌زنی به‌مناسبت سالروز حماسه سوم خرداد از حجت‌الاسلام لطف‌الله علیپور، روحانی رزمنده و دیگر همکاران رزمنده واحد دانشگاهی سرای و محمد بطینی به‌عنوان کارمند فعال و پیشکسوت این واحد دانشگاهی قدردانی شد.