آمار مبتلایان کرونا در شهرستان سراب افزایش یافت

رئیس دانشکده علوم پزشکی شهرستان سراب با بیان افزایش آمار کرونا در شهرستان سراب بر لزوم همکاری بیش از پیش مردم و مسئولین در کنترل این بیماری در شهرستان تاکید کردند.

به گزارش سراب نیوز، دکتر اکبر نادی رئیس دانشکده علوم پزشکی سراب با بیان این که شمار بستری های کرونایی در بیمارستان سراب افزایش یافته است، گفت: طی شبانه روز گدشته با بستری شدن ۲۷ نفر دیگر شمار بستری های کرونایی به ۱۲۶ بیمار رسیده که از این تعداد ۹ نفر در بخش آی سی یو تحت مراقبت های ویژه قرار دارند و یک نفر نیز در شرایط بسیار وخیم قرار دارد.

دکتر نادی تاکید کرد: با مدیریت فرماندار محترم جلسات ستاد کنترل و مهار کرونا در سراب تشکیل می شود تا با ایجاد همکاری های بین بخشی زمینه خدمت بهتر به بیماران و کنترل بیماری فراهم شود.

او به وضعیت موجود بیمارستان اشاره کرد و گفت: با اختصاص تخت های جدید و تامین تجهیزات و نیروی انسانی ظرفیت بخش های کرونایی افزایش یافته و تمهیدات لازم نیز برای شرایط احتمالی بحرانی اندیشیده شده است.

دبیر ستاد کرونای شهرستان سراب بار دیگر از مردم خواست تا دور همی ها، مراسم عروسی و ختم را کنار بگذارند تا مدافعان سلامت بتوانند این بیماری را کنترل کنند.

همچنین به گفته دکتر نادی تا کنون تست آزمایشگاهی ۲۹۷۰ نفر در سراب کرونا مثبت گزارش شده است.