رئیس بیمارستان امام خمینی ره سراب؛

اختصاص شش بخش برای بیماران کرونایی در شهرستان سراب

دکتر متفکر آزاد رئیس بیمارستان امام خمینی ره شهرستان سراب با ارسال پیامی در خصوص وضعیت نگران کننده موج چهارم ویروس کرونا و درگیری بسیاری از مردم هشدار داده و از مردم درخواست رعایت دستور العمل های بهداشتی و شیوه نامه های کرونایی را کردند.

به گزارش سراب نیوز، دکتر متفکر آزاد رئیس بیمارستان امام خمینی ره شهرستان سراب با ارسال پیامی به خبرنگار سراب نیوز نوشت، با سلام و عرض ادب و احترام خدمت مردم شریف و فهیم شهرستان سراب، همانگونه که مستحضرید حدود ۱۴ ماه است که کادر درمان بیمارستان سراب از پزشک و پرستار و بهیار و خدمات تا پاراکلینیک و اورژانس ۱۱۵و حتی کادر اداری درگیردرمان بیماری منحوس کرونا و کاستن از الام بیماران بوده و هر روز شاهد صحنه های بسیار درداور از رنج و عذاب عزیزانی هستند که به این بیماری مبتلا شده اند.

شهادت شهید انصاری عزیز نمونه ای از ایثار گری های این کادر خدوم است

در این مدت اغلب کادر درمان خودشان هم مبتلا و خانواده و اطرافیان را هم مبتلا نموده اند . شهادت شهید انصاری عزیز نمونه ای از ایثار گری های این کادر خدوم است که نشان داده اند در راه خدمت به مردم و همشهریان از بذل جان خود هم ابایی ندارند.

موج چهارم بیماری با شکل و رفتاری بسیار متفاوت و خطرناک در حال گسترش است

همشهریان عزیز; بعد از پشت سر گذاشتن سه موج قبلی, موج چهارم بیماری با شکل و رفتاری بسیار متفاوت وخطرناک تر در حال گسترش است شیوع سریع و گسترده و درگیری خانوادگی وامار چندین برابری مبتلایان و مراجعین با درگیری ریوی بسیار شدید در روزهای اخیر به بیمارستان گواه این مطلب است که با فاجعه ای روبرو هستیم.

در موج اخیر بخش های چهارم، پنجم و ششم را هم اضافه کردیم

در موج های قبلی حداکثر سه بخش بیمارستان را به کرونا اختصاص داده بودیم ولی در موج اخیر و از ۱۰ روز قبل با امار فزاینده بیماران بستری, بخشهای چهارم و پنجم وششم را هم به کرونا اختصاص داده و تعداد تختهای همه بخشها کرونایی را افزایش هم داده ایم بطوریکه در حال حاضر همکاران بنده با تمام ظرفیت بیمارستان و با شیفتهای بسیار فشرده و سنگین مشغول رسیدگی و مداوای بیماران بوده و خواب و استراحت را برخود حرام کرده اند.

کادر درمان واقعا خسته و فرسوده شدند

کادر درمان در این یکسال و اندی واقعا خسته و فرسوده و در این روزهای اخیر فشار مضاعفی را تحمل مینمایند اما باید پرسید تا کی؟ ایا وقت ان فرا نرسیده با اندکی انصاف در موردرفتارهای خود و اطرافیانمان تامل و قضاوت وتجدید نظر کنیم؟

مراسمات عزا و عروسی و یا از دورهمی های خانوادگی و مهمانان نوروزی عامل گسترش بیماری بودند

طبق شرح حالی که از بیماران مبتلا اخذ شده اغلب قریب به اتفاق شان از مراسمات عزا و عروسی و یا از دورهمی های خانوادگی و مهمانان نوروزیشان مبتلا شده اند و گاها هم این ابتلا منجر به مرگ عزیزی شده که خود رعایت میکرده و دیگران به او منتقل کرده اند.

در پایان

در پایان یاداور میشود کادر خدوم درمان به عهدی که با خدای خود بسته و سوگندی که خورده با تمام توان و امکانات خود تا ریشه کنی این بیماری به خدمت رسانی ادامه خواهد داد، امیدوارم با همکاری هم و با رعایت واقعی و همه جانبه همشهریان فهیم و پایش و نظارت مسولان امر شاهد کاهش روند فعلی و رو به رشد مبتلایان و مراجعین روزانه به بیمارستان باشیم تا در روزهای اینده روند خدمت رسانی با مشکل مواجه نگردد. و من الله التوفیق ..

دکتر متفکرازاد -رییس بیمارستان امام (ره) سراب