بهتاج، شهر مهربان از پتانسیل بالایی در ورزش برخوردار است

بهتاج مدیرکل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی با حضور در بخش مهربان شهرستان سراب، در جلسه تخصصی ورزش مهربان با حضور شورای شهر مهربان، رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان سراب، نماینده دفتر فنی و مهندسی، رئیس اداره ورزش و جوانان بخش مهربان و هیئت‌های ورزشی شرکت کرد.

به گزارش سراب نیوز، بهتاج مدیرکل ورزش و جوانان استان با حضور در بخش مهربان شهرستان سراب، در جلسه تخصصی ورزش مهربان با حضور شورای شهر مهربان، رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان سراب، نماینده دفتر فنی و مهندسی، رئیس اداره ورزش و جوانان بخش مهربان و هیئت‌های ورزشی شرکت کرد.

ایوب بهتاج در این جلسه با عنوان این‌که مهربان شهری با پتانسیل بالا در حوزه ورزش است، گفت: هر یک از شهر های استان فعالیت ورزشی مستمر و مفید را آغاز کنند برای به ثمر رسیدن فعالیت و نیل به اهداف آماده خدمت رسانی هستیم.
مدیرکل ورزش و جوانان استان با حضور در شهر شربیان ضمن بازدید از اماکن ورزشی شربیان، بر روند تسریع در آماده سازی زمین چمن مصنوعی در شربیان تاکید کردند.
رئیس شورای شهر مهربان و شربیان ضمن خوش آمد گویی، مسائل و موارد ورزشی شهر های حوزه خود را تشریح و از زحمات مدیرکل ورزش و جوانان استان در راستای اهتمام به فعالیت های ورزشی و عمرانی در شهرستان قدردانی کردند.
حیدر لطیفی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان سراب با عنوان برنامه های مد نظر برای بخش مهربان، خواستار همکاری مردم و مسئولین در خصوص ترویج ورزش علی الخصوص ورزش همگانی در بخش مهربان و همچنین توسعه زیرساخت های منطقه شدند./انتهای خبر