تقدیر اعضای شورای شهر از مدافعان سلامت

به مناسبت هفته سلامت تنی چند از اعضای شورای اسلامی شهر مشهد با حضور در سازمان نظام پزشکی مشهد به مدافعان سلامت خدا قوت گفتند.

به گزارش سراب نیوز و به نقل از صداوسیما؛ رئیس سازمان نظام پزشکی مشهددر این مراسم گفت:توقع ما از مجموعه شهرداری و شورای شهر حمایت بیشتر از کادر درمان و تعامل بیشتر و مستمر با بخش خصوصی است.

دکتر علی بیرجندی نژاد افزود: روند رو به افزایش بیماری کووید۱۹ در کشور چشمگیر است و با توجه به وضعیت کنونی و شواهد موجود میزان مرگ و میر کرونا همچنان صعودی است. انتظار می‌رود در این شرایط دستگاه‌های اجرایی شهر در عرصه مدیریت کرونا همکاری و هماهنگی بیشتری داشته باشند.

بتول گندمی، رئیس کمیسیون برنامه، بودجه، فناوری اطلاعات و منابع انسانی شورای شهر نیز در این دیدار ضمن تبریک ایام هفته سلامت گفت: در خصوص موضوع برچسب ویژه تردد خودروکادر درمان و همین طور عوارض کسب و پیشه سعی خواهیم کرد که اتفاقات خوبی را به منظور پاسداشت مدافعان سلامت رقم بزنیم.
پیشنهاد مکتوب روابط عمومی سازمان در خصوص اختصاص یکی از بوستان‌های مشهد به نام مدافعان سلامت و نصب سردیس شهدای مدافع سلامت در شهر نیز مجددا در این جلسه طرح شد و علیرضا شهریاری و مجتبی بهاروند اعضاء دیگر شورای اسلامی شهر مشهد، نیز ضمن استقبال از پیگیری جهت اجرایی شدن این پیشنهادات خبر دادند.
گفتنی است در پایان اعضاء شورای شهر از اعضا، و کادر درمان حاضر در طرح واکسیناسیون در محل سازمان نظام پزشکی مشهد با اهدا گل تقدیر کردند.