حضور مردم در انتخابات موجب خنثی شدن توطئه دشمن می‌شود

امام جمعه سراب با بیان اینکه با حضور مردم در انتخابات شمشیر دشمن کُندتر می‌شود، گفت: وقتی دشمنان وحدت و اتحاد ملت را شاهد باشند، سرافکنده می‌شوند و از توطئه سرباز می‌زنند.

به گزارش سراب نیوز، حجت‌الاسلام علی اکبر اکرمی، امام جمعه سراب عنوان کرد: قدرت ملّی هر کشور حضور در صحنه است و بالاترین حضور درصحنه، حضور در صحنه عظیم انتخابات است که ملّت می خواهد در داخل و خارج اعلام کند که سرنوشت خودمان را، خودمان انتخاب می کنیم و میزان رای ملت است بنابراین بر ایرانیان از نظر شرعی و اخلاقی واجب است که حضور حداکثری در انتخابات داشته باشند تا چانه زنی و قدرت ملی ایران افزایش یابد.

وی با بیان اینکه با حضور مردم در انتخابات شمشیر دشمن کُندتر می‌شود، افزود: وقتی دشمنان وحدت و اتحاد ملت را شاهد باشند، سرافکنده می‌شوند و از توطئه سرباز می‌زنند.

اکرمی، ادامه داد: ملت ایران باید بخاطر آینده خودشان در انتخابات حضوری پُررنگ داشته باشند تا دشمنان مایوس و دوستداران ایران خوشحال شوند.

امام جمعه سراب همچنین از شورای نگهبان خواست از جناح‌های مختلف کاندیدایی را تایید نماید تا زمینه مشارکت بیشتر مردم در انتخابات ریاست جمهوری فراهم شود.

وی به نقش صدا وسیما در حضور حداکثری مردم در انتخابات اشاره کرد و گفت: صداوسیما با تبلیغات مناسب و فرهنگسازی می‌تواند به مردم اطمینان دهد که هرآنچه مردم انتخاب می‌کنند همان از صندوق‌ها خارج می شود، چون دشمنان تبلیغات گسترده برعلیه صحّت انتخابات انجام می دهند.

اکرمی، افزود: درصورتی که احزاب باتمام وجود وارد صحنه انتخابات شوند و کاندیداها معرفی نمایند و از مردم و طرفدارنش بخواهند که در انتخابات شرکت نمایند. پیش بینی می‌کنم که انتخابات ریاست جمهوری پُرشورتر از انتخابات مجلس برگزار شود.

امام جمعه سراب خاطرنشان کرد: در هر انتخاباتی بداخلاقی‌ها، وعده‌های دروغ و تخریب یکدیگر مرسوم است اگر فرهنگسازی شود و تعهدی از جانب وزارت کشور و شورای نگهبان از کاندیداها اخذ شود که اخلاق انتخاباتی را رعایت نمایند، به طورقطع از جانب اطرافیان آنها هم رعایت خواهدشد. در واقع اخلاق انتخاباتی در پُرشور شدن و سلامت انتخابات نقش تاثیرگذاری دارد.