شکست بانوان قائم شهری در آغاز لیگ یک فوتبال کشور

تیم سپیدار قائم شهر در اولین مسابقه لیگ یک فوتبال بانوان مقابل نماینده گلستان باخت.
به گزارش سراب نیوز و به نقل از صداوسیما؛ مسابقات گروه دوم لیگ اول فوتبال بانوان کشور از امروز پنجشنبه ۱۹ فروردین در قائم شهر آغاز شد و در نخستین دیدار تیم سپبدار قائم شهر با مربیگری سارا آذری مقابل هیات فوتبال گلستان سه بر صفر شکست خورد.
این مسابقات در چهار گروه و بصورت متمرکز در شهرهای قائم شهر، بندرعباس، تبریز و تربت جام برگزار می شود و نماینده مازندران در گروه دوم این رقابتها میزبان تیم های هیات فوتبال گلستان و تام اصفهان است.
خانم بوداغی مسئول برگزاری این مسابقات در قائم شهر گفت: در این دوره از رقابتها تیم های شرکت کننده در دو گروه پنج تیمی ، یک گروه چهار تیمی و یک گروه سه تیمی با هم پیکار می کنند.
او افزود: در گروه سه تیمی این مسابقات بخاطر انصراف تیم تهران ، تیم سپیدار قائم شهر میزبان تیم های گلستان و اصفهان است و در نخستین بازی این گروه امروز تیم گلستان با نتیجه سه بر صفر تیم سپیدار قائم شهر را برد.
مسئول برگزاری این مسابقات در قائم شهر گفت: این بازی‌ها و با رعایت کامل شیوه‌نامه‌های بهداشتی و بدون حضور تماشاگر برپا می شود.

بوداغی ادامه داد، ساعت ۱۳ روز جمعه ، تیم‌های هیات فوتبال گلستان و تام اصفهان با هم رقابت می‌کنند و در آخرین بازی هم سپیدار قائم شهر ساعت ۱۳ شنبه ۲۱ فروردین به مصاف تام اصفهان خواهد رفت.

او یادآورشد در مسابقات لیگ دسته یک فوتبال بانوان کشور، با صعود هشت تیم برتر، بازی ها در دو گروه چهار تیمی ادامه خواهد یافت که تیم برتر هر دو گروه به عنوان دو تیم صعود کننده به مسابقات فوتبال لیگ برتر بانوان کشور راه خواهند یافت.