معرفی رئیس جدید بیمارستان محلاتی تبریز

رئیس جدید بیمارستان شهید محلاتی تبریز در آیینی با حضور معاون بهداری نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی معرفی شد.
به گزارش سراب نیوز و به نقل از صداوسیما؛ معاون بهداری نیروی زمینی سپاه در این مراسم با اشاره به اینکه باید تا سال ۱۴۰۴ در قدرت تحرک، سرعت، دقت و بهره برداری پزشکی در محیط به رتبه برتر برسیم افزود: در یک چشم انداز مشخص، باید جزو ۵ نیروی زمینی برتر منطقه در آموزش بهیاری شویم.
وی با تاکید بر اینکه باید قدرت تحرک پذیری را در مواقع بحران باید افزایش دهیم گفت: بیمارستان شهید محلاتی تبریز در ایام کرونا علاوه بر تبریز در بابل و مهاباد خوش درخشید و این بیمارستان جزو ۱۰ بیمارستان برتر کشور انتخاب شده است.
فرمانده سپاه عاشورا هم با اشاره به خدمات ارزشمند بیمارستان شهید محلاتی در دوران کرونا گفت: توانمندی این بیمارستان، در شمال غرب کشور اثبات شده است و می‌تواند در مواقع حساس و مهم، به موقع در میدان عمل حضور یابد.
سردار عابدین خرّم با تبریک پیروزی عزتمندانه مقاومت فلسطین در برابر اسرائیل کودک کش ادامه داد: فلسطین به عنوان استخوان در گلوی استکبار، در برابر دشمن صهیونیستی ایستاده است.
وی افزود: تصور پیروزی فلسطینی‌ها در برابر رژیم صهیونیستیِ تا بن دندان مسلح با پشتوانه آمریکا باورکردنی نبود و این پیروزی معجزه گونه است.
در این مراسم دکتر علیرضا هادی به عنوان رئیس جدید بیمارستان شهید محلاتی نیروی زمینی سپاه در تبریز معرفی و از خدمات دکتر سید وحید سیدحسینی تجلیل شد.