پیام مشترک امام جمعه و استاندار اردبیل به مناسبت روز جهانی کارگر

نماینده، ولی فقیه در استان و استاندار اردبیل به مناسبت ۱ می، روز جهانی کارگر پیام مشترکی صادر کردند.

به گزارش سراب نیوز و به نقل از صداوسیما؛ آیت‌الله سید حسن عاملی، نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل و اکبر بهنام جو، استاندار اردبیل به مناسبت ۱ می‌مصادف با ۱۱ اردیبهشت و روز جهانی کارگر پیام مشترکی را صادر کردند که متن پیام به شرح ذیل است:
کار، مایه برکت و نماد عزت و بالندگی جامعه و کارگران، همواره بازوی توانمند و عامل مهم تولید در اقتصاد کشور هستند که با تلاش‌ها و زحمات خود، مسیر توسعه و پیشرفت را هموار می‌سازند. بی‌شک، گردش چرخ‌های تولید و ایجاد ثروت در جامعه با دستان توانای این قشر پویا و نجیب تحقق می‌یابد و بخش عظیمی از پیشرفت‌های حاصل شده در عرصه اقتصادی کشور، پی آیند ایثار و مجاهدت این عزیزان است.
این‌جانبان، فرارسیدن یازده اردیبهشت روز جهانی کارگر را به یکایک کارگران شریف در اقصی نقاط استان و نیز کارگران اردبیلی شاغل به خدمت در سراسر میهن اسلامی و خانواده‌های محترم‌شان تبریک می‌گوئیم و از خداوند رحمان، توفیق سلامتی و عزت روزافزون‌شان را مسالت می‌کنیم.
همچنین از کلیه مدیران دستگاه‌های اجرایی مرتبط انتظار داریم با همتی مضاعف در راستای تأمین نیاز‌های شغلی و حقوق شهروندی کارگران بکوشند تا ان‌شاءالله از این طریق، علاوه بر حصول آرامش روحی و اجتماعی آنان، به فراهم شدن زمینه تلاش حداکثری، رونق تولید و نهایتاً تحقق بهین شعار سال در استان نیز کمک شود.