گلستان از استانهای برتر کشور در اجرای طرح شهید سلیمانی

معاون سلامت، آموزش پزشکی و دفاع زیستی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عملکرد گلستان در اجرای طرح شهید سلیمانی را بسیار موفق توصیف کرد.

به گزارش سراب نیوز و به نقل از صداوسیما؛ سردار احمد عبدالهی امشب در گفتگوی ویژه خبری بعد از خبر بیست سیمای گلستان در گرگان با اشاره به فعالیتهای سپاه در حوزه مبارزه با کرونا گفت: بیمارستان های سپاه در اوج شیوع کرونا به کمک مجموعه بهداشت و درمان رفت و بالاترین درصد بستری کرونا در بیمارستان های سپاه به ویژه در پیک های نخست بود.

وی افزود: رسالت سپاه این است هرجا خللی در زندگی مردم ایجاد شد وارد میدان شود و با خدمت به مردم مشکلات را رفع کند.

او ادامه داد: با گسترش کرونا یکی از اقدامات اجرایی خود را مبارزه با این ویروس بر مبنای محله محوری و منزل به منزل قرار دادیم.

سردار عبداللهی گفت: غربالگری صورت گرفته در فاز اول طرح شهید سلیمانی به برکت نام مبارک این شهید عزیز فوق العاده اجرا شد و منجر به کاهش چشمگیر فوتی ها و مبتلایان شد.

او گلستان را یکی از استان های موفق در اجرای طرح شهید سلیمانی دانست و افزود: هدف ما در معاونت بهداشت و درمان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی این است که با دستور مستقیم سرلشکر سلامی در گلستان که مهد ۴ هزار شهید والامقام است یک بیمارستان ۱۰۰ تخت خوابی بسازیم.

وی همچنین درباره واکسن های ایرانی و زمان واکسیناسیون سراسری نیز توضیحاتی داد و گفت: هم اکنون ۴ گروه واکسن به همت متخصصان کشورمان در حال تولید است که پیش بینی می شود تابستان به مرحله انبوه تولید در صورت موفقیت آمیز بودن برسد