آبگرم‌های سرعین بازگشایی شد

با اعلام وضعیت رنگ زرد برای سرعین تمامی آبدرمانی‌های سرعین بازگشایی شد.

به گزارش سراب نیوز و به نقل از صداوسیما؛  محمد رضا آستانی رئیس هیئت مدیره جامعه آبدرمانی‌های استان اردبیل گفت: با توجه به برگشت وضعیت رنگ‌بندی کرونایی سرعین از رنگ نارنجی به زرد مجوز بازگشایی کلیه آبدرمانی‌ها و آبگرم‌های معدنی سرعین صادر شد.
وی افزود: از تمامی مدیران آبدرمانی‌های سرعین و شهروندان خواهشمندیم با توجه به این که در ایام فصل کاری شهر گردشگری سرعین قرار گرفته‌ایم با رعایت دقیق دستورالعمل‌ها و موازین بهداشتی مانع شیوع ویروس کرونا و در نهایت کمک به تثبیت رنگ زرد و آبی شهر سرعین شویم.
رئیس هیئت مدیره جامعه آبدرمانی‌های استان اردبیل بیان کرد: رعایت بهداشت و سلامتی مردم از شروط مهم بازگشایی و فعالیت آبگرم‌ها بوده و در صورت افزایش تعداد مبتلایان به کرونا در استان، در کمیت و کیفیت و زمان‌بندی بازگشایی‌ها تجدید نظر خواهد شد.
آستانی با اشاره به اینکه آبگرم‌های معدنی حداکثر با ۲۰ درصد ظرفیت واقعی خود می‌توانند فعالیت کنند، افزود: در خصوص ضدعفونی آب‌های درمانی با همکاری و مشارکت پارک علم و فناوری اقدامات لازم انجام شده و مطابق با دستورالعمل‌های بهداشتی نسبت به ضدعفونی این مکان‌ها اقدام شده است.