آخرین امار کرونا در شهرستان سراب

آمار کرونا در سراب مبتلایان به کرونا به چند نفر رسید

جدیدترین آمار مربوط به کرونا در شهرستان سراب از زبان سخنگوی دانشکده علوم پزشکی شهرستان سراب

آمار کرونا در سراب به گزارش سراب نیوز


۱۴۰۰/۰۱/۲۲


بستری های فعلی :۱۳۴ نفر
از این تعداد ۱۵ نفر امروز بستری شدند و ۹ نفر از ۱۳۴ نفر دربخش آی سی یو تحت مراقبت های ویژه هستند.
تعداد کل موارد مثبت به ۳۰۱۸ نفررسید که ۴۸ مورد مثبت مربوط به نمونه های ۲۴ ساعت گذشته بود.
با فوت یک نفراز بیماران شمار جان باختگان به ۱۴۰ نفررسید.
دکترنادی اطمینان داد که مدافعان سلامت اعم از پزشکان و کادردرمانی و بهداشتی و خدماتی علی رغم فشارهای سنگین کاری لحظه ای از خدمترسانی و مراقبت از بیماران دریغ نمی کنند.
وی گفت:به عنوان خادم کوچک حوزه سلامت به همه این جهادگران عرصه سلامت درود می فرستم

 


۱۴۰۰/۰۱/۱۴

در حال حاضر ۸۳نفر به علت درگیری ریوی و علائم بیماری کووید ۱۹ در بیمارستان بستری هستند که از این تعداد ۹ نفر تحت مراقبت های ویژه در بخش ICU قراردارند.

دبیرستاد کنترل و مهار کرونای شهرستان سراب تاکنون ۲۷۹۱ نفر در بیمارستان سراب به علت عوارض ناشی از بیماری بستری شدند که از این تعداد ۲۲۱۴ نفر ترخیص و بهبود یافتند و متاسفانه ۱۳۸ نفر جان خود را از دست دادند.

دکترنادی با اشاره به خیز چهارم کرونا گفت: پرهیز از دورهمی و تجمع،فاصله گذاری اجتماعی و استفاده مناسب از ماسک مهمترین عوامل پیشگیری از ابتلا به کرونا هستند و شهروندان برای حفط سلامتی خود و دیگران به این پروتکل ها اهمیت دهند.

رئیس دانشکده علوم پزشکی سراب در مورد واکسیناسیون در سراب گفت: تاکنون نزدیک ۴۰۰نفر از کادردرمانی و بهداشتی،پاکبانان و تعدادی از جانبازان واکسینه شدند و با رعایت اولویت در روزهای اـی نیز واکسیناسیون ادامه خواهد یافت.


۹۹/۰۶/۰۲

در حال حاضر شمار بستری شدگان : ۴۳ نفر
کل بستری ۱۱۵۲ مورد بوده که از این تعداد ۹۸۶ نفر با بهبودی از بیمارستان ترخیص شدند
متاسفانه تاکنون ۵۵ نفرنیز دراثر بیماری کوید ۱۹ جان باختند.

درسراب از آزمایش کرونا ویروس برای ۲هزارو۷۵۹مورد انجام شده که تاکنون آزمایش ۸۱۲ نفر مثبت قطعی گزارش شده است


۹۹/۰۵/۰۸

به گزارش سراب نیوز، دکتراکبرنادی رئیس دانشکده علوم پزشکی سراب گزارش داد که درحال حاضر شماربستری های بیمارستان ۶۹ نفرمی باشد.
دکترنادی یاداورشد:از ۸ اسفتد ماه ۹۸ که نخستین مورد ابتلا به کرونا درسراب تایید شد تا امروز ۸مرداد۹۹ موارد کل بستری۹۷۵مورد بوده که از این تعداد ۸۱۴ نفر با بهبودی از بیمارستان ترخیص شدند.
وی افزود:متاسفانه تاکنون ۵۳ نفرنیز دراثر بیماری کووید ۱۹ جان باختند.

دبیرستاد پشگیری و مهارکرونا درسراب از آزمایش کرونا ویروس برای ۲هزارو۴۱۵مورد خبرداد و افزود:تاکنون ۷۰۰ نفر مثبت قطعی گزارش شده است.

دکترنادی تصریح کرد:شهروندان علامت دار باید به مراکز غربالگری درمرکز بهداشت ویا درمانگاه کرونا دربیمارستان مراجعه کنند تا تحت مراقبت ویژه و اقدامات کنترلی قرارگیرند.

وی با اشاره به اینکه رعایت پروتکل های بهداشتی به کاهش ابتلا به کرونا منجرخو اهد شد گفت: شهروندان درحد امکان از ترددهای بی مورد و حضور در جاهای شلوغ اجتناب کنند


  ۹۹/۰۴/۳۱  شمار فوت شدگان ناشی از کرونا در سراب به ۵۲ نفر رسید

به گزارش پایگاه خبری سراب نیوز، دکتر نادی رئیس دانشکده علوم پزشکی سراب با تشریح آخرین وضعیت شهرستان سراب از لحاظ شیوع بیماری کووئید ۱۹ گفت: تاکنون از کل ۲ هزارو ۲۳۱ تست آزمایشگاهی صورت گرفته، تعداد ۶۲۶ نفر مبتلابه ویروس کرونا بودند.

دکتر نادی با بیان این که در حال حاضر ۷۱ نفر به علت مشکلات تنفسی ناشی از کووئید ۱۹ در بیمارستان امام خمینی ره سراب بستری شدند یاد آور شد: تاکنون از ۸۴۹ بستری بیمارستانی،۷۲۵ نفر بهبودی خود را بازیافته و ترخیص شدند، ضمن اینکه سه نفر نیز در شرایط وخیم بیماری قرار دارد.

دبیر ستاد پیشگیری از کرونای شهرستان سراب افزود: با درگذشت یک بیمار دیگر شمار از دست رفتگان به ۵۲نفر رسید.
این مقام مسئول در حوزه سلامت به شهروندان توصیه کرد تا همچنان با رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی؛شستشو و ضدعفونی دست‌ها و ماسک زدن به مقابله با کرونا بپردازند و از حضور در هرگونه تجمع و اجتماع خودداری کنند.


۹۹/۰۳/۲۵ شمار فوت شدگان کرونا در سراب به ۴۰ نفر رسید

به گزارش کانال خبری سراب دکتر نادی طی مصاحبه ای با خبرنگار خبرگزاری صدا وسیما افزود : در حال حاضر تعداد بیماران بستری در بخش ایزوله بیمارستان امام خمینی (ره) به ۲۱نفر رسیده است .

وی تعداد جانباختگان ازبیماران کرونایی را ۴۰ نفر اعلام کرد و افزود :تا به امروز نتیجه آزمایش ۳۱۰نفر ازمبتلایان به کرونا مثبت بوده است .

دکتر نادی ادامه داد:تا کنون ۱۳۴۳ مورد تست pcrاز بیماران سرپایی و بستری اخذ شده است .

رئیس دانشکده علوم پزشکی سراب گفت :تا به امروز ۵۰۶بیمار با علائم حاد تنفسی در بیمارستان بستری شده اند که ازاین تعداد ۴۳۱نفر بهبود یافته اند .

وی ،با بیان اینکه وضعیت شهرستان سراب از نظر شیوع بیماری کرونا زرد می باشد، از عموم شهروندان خواست از تجمع در مراسمات و ترددهای غیر ضروری در اماکن عمومی خودداری کنند .


.

جدیدترین آمار : کرونا اولین قربانی خود را در سراب گرفت رئیس دانشکده علوم پزشکی سراب طی مصاحبه ای با قرارگاه زیستی سراب گفت : دو روز پیش، پیرمردی ۸۴ساله با علائم مشکوک به بیماری کرونا به بیمارستان امام خمینی (ره) مراجعه کرده بود که در بررسی های اولیه با توجه به علامت دار بودن بیمار در بخش ایزوله بستری شد و متاسفانه امروز جان خود را ازدست داد

 

جدید ترین آمار کرونا ۲۱ اسفند :  متاسفانه تا به الان ۲ نفر ا  شهرستان سراب بخاطر کرونا فوت کرده ۱۷ نفر به کرونا مبتلا سده و ۳۵ نفر بستری و منتظر اعلام نتیجه آزمایش می باشند