مجری مشهور صداوسیما درگذشت؛

ماجرای مرگ آزاده نامداری مجری مشهور صداوسیمای ایران

آزاده نامداری مجری صداوسیما واحد جمهوری اسلامی ایران امروز درگذشت و خبر های ضد و نقیض فراوانی از مرگ وی در حال انتشار است که سراب نیوز به بررسی دلایل و علل مرگ این مجری پرداخته است.

به گزارش سراب نیوز، لحظاتی قبل خبری شوکه کننده سر تیتر بسیاری از رسانه ها شد، خبری با این عنوان که جنازه زنی جوان در یکی از آپراتمان های شهرک غرب تهران کشف شده است که این جنازه متعلق به آزاده نامداری مجری مشهور صداوسیمای ایران است.

این خبر به قدری مهم بود که در کثری از ثانیه تمام خبرگزاری های ایران اقدام به پوشش خبر فوت آزاده نامداری کردند، امام جزئیات این خبر به این شرح است که در ساعت ۱۹:۵۰ دقیقه امروز برابر تماس تلفنی یک فرد با مرکز پلیس ۱۱۰ تهران گزارش فوت یک زن جوان داده شد که بعدا مشخص شد این فرد تماس گیرنده پدر مرحومه بوده است.

طبق اطلاعات ارائه شده توسط پدر مرحومه خانواده آزاده نامداری ( همسر و دختر) در شمال برای مسافرت رفته اند که به دلیل عدم تماس و پاسخگویی خاناوده مرحومه از وضعت وی نگران شده و با مراجعه با جسد آزاده مواجهه می شوند.

بررسی های اولیه حاکی از این بود که آزاده نامداری ۴۸ ساعت قبل فوت کرده است و بررسی های تکمیلی ادامه دارد و برای مشخص شدن زوایای دیگر ماجرا قاضی ویزه قتل در صحنه حضور یافته است.

در خصوص مرگ آزاده نامداری خبرهای ضد و نقیض فراوانی در حال گسترش است که از جمله آن می تواند گفت که خبرگزاری مهر عنوان کرده است که آزاده نامداری خودکشی کرده که این خبر با مخالفت بسیاری از کاربران مجازی روبرو شده و از سمت دیگر  خبرگزاری انا اشاره کرده است که آزاده نامداری بر اثر مسمومیت فوت کرده است اما هنوز دلیل اصلی فوت آزاده نامداری مشخص نیست

از جمله موضوعات تلخ دیگر که در خصوص فوت مجری سرشناس مطرح می شود باردار بودن وی است که خبرگزاری رکنا با بیان این موضوع عنوان کرده است که آزاده نامداری نوزاد ۸ ماهه پسر در داخل شکم خود داشته است.

رکنا: «قاضی شهریاری» سرپرست دادسرای جنایی: هیچ یافته‌ای مبنی بر خودکشی یا دگرکشی مرحومه آزاده نامداری وجود ندارد.

هیچ گونه آثار ضرب و جرحی بر روی پیکر خانم نامداری یافت نشده و علت فوت او، منوط به آزمایش های سم‌شناسی و آسیب‌شناسی پزشکی قانونی است.

این صفحه در حال تکمیل است…