اسرائیل و داعش، زمین بازی جدیدی در کشورهای همسایه طراحی کرده اند

امام جمعه سراب، با اشاره به توطئه های اخیر اسرائیل و داعش در کشورهای همسایه گفت: دشمنان درصدد ایجاد اختلاف‌های جدید در کشورهای دوست ایران هستند، اما باید بدانند که ما مناسبت های مشترک فرهنگی اجتماعی و اقتصادی با ترکیه و آذربایجان داریم ونقشه های آنان نقش بر آب خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری سراب نیوز، امام جمعه سراب، با اشاره به توطئه های اخیر اسرائیل و داعش در کشورهای همسایه گفت: دشمنان درصدد ایجاد اختلاف‌های جدید در کشورهای دوست ایران هستند، اما باید بدانند که ما مناسبت های مشترک فرهنگی اجتماعی و اقتصادی با ترکیه و آذربایجان داریم ونقشه های آنان نقش بر آب خواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین دکتر علی اکبر اکرمی، در خطبه های نمازجمعه این هفته افزود: ایران با نشان دادن اقتدار از طریق انجام رزمایش از راه‌های دیپلماتیک، مشکلات موجود را مدیریت کند.

او، با گرامیداشت هفته ناجا گفت: نیروی انتظامی حافظ امنیت جامعه است و به برکت مجاهدت پرسنل نیروی انتظامی، امنیت کامل هم در درون و هم در مرزهای کشور برقرار و این نشان‌دهنده هوشیاری و اقتدار نیروهای مسلح ما است.

وی ،با بیان اینکه شهرستان سراب از شهرهای امن استان آذربایجان شرقی است افزود: مشارکت و همراهی مردم و سایر نیروهای نظامی با نیروی انتظامی در تامین امنیت شهرستان در سطح بسیار بالایی است که جای تقدیر دارد.

خطیب جمعه سراب، با تبریک فراررسیدن ۱۷ ربیع الاول سالروز ولادت حضرت پیامبر اکرم (ص) گفت :هفته وحدت با تقویت عناصر مشترک، فرصتی برای افزایش اتحاد و انسجام جوامع اسلامی است.

حجت الاسلام والمسلمین اکرمی افزود: اتحاد و همبستگی میان شیعه و سنی با برطرف کردن اختلافات موجب مایوس شدن دشمنان و خنثی کردن توطئه آن‌ها می‌شود.

امام جمعه سراب ،با انتقاداز تاخیر در انتخاب و انتصاب مدیران استانی و شهرستانی گفت: دولت جدید برای پایان دادن به بلاتکلیفی ادارات و دستگاههای اجرایی باید در سریع ترین زمان ممکن مدیران انقلابی و کارآمد خود را منصوب کند.