بررسی مشکلات مردم اشنویه

با همت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهرستان اشنویه طرح میز خدمت به صورت میدانی در محله امیرآباد اشنویه برگزار شد.

به گزارش سراب نیوز و به نقل از صداوسیما؛در قالب این طرح که با حضور تعدادی از مسئولان و معتمدین محله امیرآباد برگزار شد ابتدا به صورت میدانی مشکلات  عمرانی و بهداشتی مردم در قالب این طرح بررسی و مردم این محله از نزدیک  مشکلات خود را با مسئولان در میان گذاشتند.

سرهنگ محمدی معاون هماهنگ کننده سپاه اشنویه در پایان بررسی مشکلات و بازدید از وضعیت عمرانی و بهداشتی محله امیر آباد در گفتگو با خبرگزاری صدا و سیما گفت:سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در راستای محرومیت زدایی و خدمت‌رسانی به مردم علی الخصوص مناطق محروم شهری و روستایی در همه ابعاد و بخش ها گام های موثری برداشته است.وی افزود در این رابطه امروز در محله امیرآباد مشکلات مردم بحث و بررسی شد و مقرر گردید شهرداری و دیگر دستگاه‌های ذیربط در اسرع وقت نسبت به ‏آسفالت معابر باقیمانده در محله و همچنین پوشش مناسب نهر امیرآباد که از نظر بهداشتی مشکلاتی را برای مردم به وجود آورده است اقدام کنند.

معاون هماهنگ کننده سپاه اشنویه همچنین گفت در سال ۹۹ به مبلغ ۱۲ میلیارد تومان خدمات محرومیت زدایی در مناطق محروم اشنویه از جمله محله امیرآباد با همکاری شهرداری و دیگر ارگانها هزینه شده است. وی گفت، در این مدت همچنین ۳۰۰ بسته‌معیشتی و هفت سری جهیزیه  هم به نیازمندان محله امیرآباد از طرف سپاه شهرستان اهدا شده است.