پرآوازه مثل تاوا کبابی طاران

تاوا کبابی طاران غذای محبوب گردشگران

روستای طاران شهرستان سراب یکی از مشهور ترین نقاط گردشگر پذیر است که سالانه پذیرای مسافرین زیاد از سرتاسر ایران است، امروز از سراب نیوز درباره روستای طاران و دلایلت معروفیت روستا خواهید خواند

روستای طاران یکی از روستاهای شهرستان سراب است، این روستا در مسیر سراب به سمت نیر به مرکزیت دهستان آغمیون قرار گرفته است و به واسطه طبخ غذاهای خوشمزه همچون تاواکبابی  و استفاده از مواد اولیه طبیعی از معروفیت بالایی بهره مند است بطوری که کمتر مسافری را خواهید شناخت که به شهرستان سراب گذر کند و به روستای طاران سفر نکرده باشد.

آوازه روستای طاران بخاطر غذاخوری های موجود روستا که از ابتدا تا انتهای روستا کشیده شده و توانسته اند با ارائه غذاهای لذیذ مسافرین و گردشگران زیادی را جذب خود کنند، اما این وسط تاوا کبابی طاران در کنار آبگوشت سنتی و شیر طبیعی لیست محبوب ترین غذاهای مسافران و اهالی منطقه را تشکیل می دهد.

 


آوازه تاوا کبابی طاران به حدی زیاد پیچیده است که شاهد حضور مسافرین از اقصی نقاط کشور در شهرستان سراب روستای طاران برای صرف تاوا کبابی هستیم.

اما یکی دیگر از دلایل مشهوریت روستای طاران قرار گرفتن آن در مجاورت قطب های گرشگری شهرستان سراب است که به واسطه ان اکنون خود نیز یکی از قطب های گردشگر پذیر شهرستان سراب است.

تاوا کبابی طاران

در مجاورت روستای طاران چندین قطب گردشگری شهرستان سراب قرار دارد که جاذبه های طبیعی آن هر بیننده ای را به خود جذب می کند، روستاهای سهزاب، آغمیون و اردها سه قطب گردشگری سراب در کنار روستای طاران چهار ضلعی گردشگری شهرستان سراب را تشکیل می دهند، وجود چشم انداز های بکر و طبیعی در روستاهای سهزاب و آغمیون در کنار آبگرم معدنی اردها هر گردشگری را به سمت خود می کشد.

تاوا کبابی طاران

دشت زیبا و بکر شهرستان سراب که ما بین دو رشته کوه بزقوش و سبلان گسترده شده است از جاذب های طبیعی بی شماری برخوردار است که تعریف و تمجید هرکدام از جاذبه های نیازمند یک مقاله گسترده است برای همین در سراب نیوز تصمیم داریم به مرور زمان مناطق گردشگری شهرستان سراب را معرفی کنیم، اام یادمان باشد شهرستان سراب به دلیل برخورداری از طبیعت زیبا و دل انگیز خود به نگین سرسبز آذربایجان معروف است.