نماینده سراب خبر داد؛

توسعه راه‌های اصلی و روستایی سراب شتاب می‌گیرد

نماینده مردم سراب در مجلس شورای اسلامی با اشاره به وضعیت راه های روستایی این شهرستان و ضرورت رسیدگی به آنها گفت: توسعه راه‌های اصلی و روستایی سراب شتاب می‌گیرد.

یوسف داودی صبح امروز شنبه در حاشیه بازدید از تعریض راه روستایی قلعه جوق به سراب در جمع خبرنگاران گفت: تعریض راه سراب به قلعه جوق و قلعه جوق به رازلیق در حال انجام است و به محض مساعد شدن شرایط جوی این طرح ادامه خواهد یافت.

وی افزود: روکش آسفالت ۲۰۰ کیلومتر راه روستایی تأمین اعتبار شده و از سال آینده شروع خواهد شد.

داودی در مورد بزرگراه سراب بستان آباد با تاکید بر اینکه این پروژه از سال‌های قبل شروع شده و فقط ۱۲ کیلومتر از آن باقی مانده؛ تصریح کرد: با مساعد شدن هوا روکش این ۱۲ کیلومتر که زیرسازی آن به اتمام رسیده شروع خواهد شد و قیر مورد نیاز نیز تأمین شده است.

این نماینده مجلس از اجرایی شدن بزرگراه سراب نیر خبر داد و اظهار کرد :۱۶ کیلومتر از این بزرگراه از سمت سراب زیرسازی شده وبعد از آسفالت ریزی و نصب علائم وارد بار ترافیکی خواهد شد و انتطار داریم این بزرگراه هرچه زودتر به بهره برداری برسد.

وی گفت: احداث راه شربیان دوزدوزان نیز به طول ۶ کیلومتر درحال انجام است و بیش از ۳ کیلومتر آن آماده شده است.

سراب به چهارراه ارتباطی تبدیل می‌شود

داودی از ایجاد چهارراه ارتباطی سراب و مهربان با مشکین و سراب با میانه خبر داد و یادآور شد: راه سراب به میانه با آسفالت ریزی در سال آینده به مرحله بهره برداری می‌رسد و راه سراب به مشکین و مهربان به مشکین نیز درحال احداث و زیرسازی است.

وی اظهار امیدواری کرد با نهایی شدن این راههای مواصلاتی سراب به چهارراه ارتباطی تبدیل شود ضمن اینکه با تکمیل آسفالت راه شهر شربیان به تیکمه داش و اتصال به بزرگراه تبریز-تهران این شهر از بن بست خارج می‌شود.