جزئیات دردناک قتل پسربچه پارس آبادی

حوادث سراب نیوز: در حالی که خانواده پسر 11 ساله پارس آبادی به نام عرفان گمان می کردند او در کانال آب غرق شده است،جسد این پسربچه که به قتل رسیده و سر از تنش جدا شده بود در نزدیکی خانه شان پیدا شد.

پسربچه پارس آبادی به قتل رسید. از هفته قبل خانواده پسربچه پارس آبادی گمان می کردند او غرق شده است.تیم غواصی و هلال احمر چند شبانه روز به دنبال پسربچه پارس آبادی می گشتند تا اینکه جسد پسربچه پارس آبادی در نزدیکی خانه شان کشف شد.قاتل سر پسربچه پارس آبادی را بریده بود.تحقیقات در پرونده قضایی پسربچه پارس آبادی ادامه دارد.

به گزارش اختصاصی خبرنگار رکنا(فاطمه شیخ علیزاده_سیامک دژآلود)، ۱۹ شهریور ماه بود که عرفان به همراه پسرعمه ۱۸ ساله خود برای ماهیگیری به کانال آب فتحعلی قشلاقی از توابع شهرستان پارس آباد رفتند اما ساعتی بعد پسرعمه عرفان در حالی که به شدت مضطرب بود به خانواده او اطلاع داد که عرفان در کانال آب غرق شده است.

از همان لحظه نیروهای امداد هلال احمر با تمام تجهیزاتی که در اختیار داشتند تلاش خود را برای پیدا کردن ردی از عرفان آغاز کردند اما تلاش های شبانه روزی بی نتیجه ماند.

تا اینکه روز قبل با گذشت شش روز جستجو در کانال آب روستای خلیل لو بالاخره جنازه در خشکی؛توسط پدر او پیدا شد.

جزئیات قتل پسربچه پارس آبادی

عموی عرفان در گفتگو با خبرنگار رکنا در مورد جزئیات قتل گفت:«جسد پسر برادرم در حالی پیدا شد که سر او را از بدنش جدا کرده بودند. سر او کمی آن طرف تر از بدنش افتاده بود. حدود یک هفته بود گمان می کردیم او غرق شده و در کانال آب جستجو می کردیم.حتی هلال احمر از مرکز استان غواص اعزام کرد.بعد از کشف جسد او در نزدیکی روستای محل زندگی مان،بلافاصله دادستان و ماموران نیروی انتظامی برای رسیدگی به ماجرا در محل کشف جسد حاضر شدند و قصد داشتند تحقیقات را از پسرعمه عرفان که چند روز قبل گفته بود عرفان غرق شده،آغاز کنند اما او در حال حاضر متواری است.»

عموی عرفان در ادامه گفت:«جسد عرفان در یک گودال انداخته شده بود و ظاهرا حیوانات جسد را از داخل گودال بیرون آورده بودند که همین باعث شد جسد کشف شود.»

تحقیقات اولیه حکایت از آن دارد که عرفان با اصابت جسم سخت به سرش جان خود را از دست داده باشد.در حالی که راز این جنایت هنوز فاش نشده است،تحقیقات پلیسی و قضایی برای افشای راز این قتل ادامه دارد.

جسد عرفان برای ادامه تحقیقات به پزشکی قانونی منتقل شد.