حضوراستاندار مرکزی در سامانه سامد

شماری از مردم استان مرکزی امروز از طریق سامانه سامد و ملاقات حضوری مشکلات خود را با استاندار در میان گذاشتند.

به گزارش سراب نیوز و به نقل از صداوسیما؛ در این برنامه ۲۰ نفر از مردم استان به صورت تلفنی و شش نفر هم به صورت حضوری مسائل و مشکلات خود را مطرح کردند تا از طریق استاندار و مسئولان اجرایی پیگیری شود.

استاندار مرکزی گفت: مسئولان استان مرکزی در حل معضلات و تلاش برای مانع‌زدایی از دشواری زندگی و معیشت مردم تکلیف دارند و این مهم را باید در اولویت امورشان قرار دهند.

سید علی آقازاده اظهار کرد: گره‌گشایی از مسایل مردم باید با حداکثر توان مدیران و دستگاه‌های اجرایی استان پی گرفته شود.
او یادآور شد: مشکلات مطرح شده از سوی شهروندان در دیدار چهره به چهره و برنامه سامد در روز جاری مربوط به حل چالش‌ها و مانع زدایی از امور مدیریت شهری، اراضی شخصی و کاربری آن‌ها، اشتغال زایی و بهبود خدمات از کتارافتادگی بود که با اقدامات کارشناسی رسیدگی شد و مدیران دستگاه‌های اجرایی موظف شدند تا در اسرع وقت بررسی لازم را انجام دهند.

استاندارمرکزی بیان کرد: در نشست سامد امروز استانداری معضلات ۲۰ شهروند در حوزه اشتغال، تسهیلات کسب و کار و مسکن ارزیابی شد و رسیدگی به این امور مصداق عملی در پاسخگویی دولت تدبیر و امید در استان مرکزی است.

آقازاده گفت: استان مرکزی قطب مهم اقتصادی و صنعت کشور است و در سالی که با مضمون پشتیبانی و مانع زدایی از تولید نام گرفته باید در کارسازی، رونق اقتصادی و گره‌گشایی از مشکلات پیشتاز باشد.

سامانه الکترونیکی ارتباط مردم با دولت با شماره ۱۱۱ این امکان را برای شهروندان فراهم کرده است تا نظرات، پیشنهادات، انتقادات و شکایات خود را از مجموعه دستگاه های دولتی منعکس کنند و دستگاههای اجرایی بر اساس نظامنامه مدیریت ارتباطات مردمی نهاد ریاست جمهوری موظف هستند در کوتاه ترین زمان، پاسخگوی شهروندان باشند