مدیرکل بنیاد مسکن آذربایجان‌شرقی؛

خانه‌های آسیب‌دیده از زلزله میانه و سراب تا پایان تیرماه تکمیل می‌شود

مدیرکل بنیاد مسکن آذربایجان‌شرقی با اشاره به تامین مصالح مورد نیاز برای بازسازی مناطق زلزله‌زده میانه و سراب گفت: تمامی خانه‌های آسیب‌دیده از این زلزله تا پایان تیرماه سالجاری تکمیل و تحویل می‌شود.

حافظ باباپور روز چهارشنبه در نشست با مدیرعامل بنیاد بتن آذرآبادگان با بیان اینکه در زلزله آبان سال ۹۸ در شهرستان های میانه و سراب ۶ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی شهری و روستایی خسارت دید، افزود: سه هزار و ۵۰۰ واحد خسارت دیده نیاز به تعمیرات جزئی و کلی داشت که همه آنها تکمیل شده است و عملیات احداث سه هزار واحد نیز در مرحله نهایی بوده و به بیش از ۹۸ درصد پیشرفت فیزیکی رسیده است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان شرقی گفت: بنیاد بتن آذرآبادگان در تامین مصالح مناطق زلزله زده آذربایجان شرقی و اجرای طرح های عمرانی بنیاد مسکن در روستاها فعالیت های گسترده ای دارد.

باباپور، عوامل موفقیت این نهاد در راستای خدمات رسانی به محرومان را همکاری، همدلی، حفظ روحیه انقلابی و جهادی اعلام کرد و ادامه داد: این نهادها تحت پوشش حساب ۱۰۰ امام(ره) با هدف خانه سازی برای محرومان تاسیس شده است.

وی یادآوری کرد: بنیاد مسکن بدون اینکه سربار دولت باشد در زمینه اشتغال جوانان، احداث مسکن و اماکن عمومی،  تهیه و اجرای طرح های عمرانی در روستاها و حتی شهرها،  مشارکت در طرح های عمرانی و ملی، بازسازی مناطق جنگ زده و سانحه دیده ناشی از حوادث غیرمترقبه فعالیت های چشمگیری داشته است و این روند همچنان ادامه دارد.

مدیرعامل بنیاد بتن آذرآبادگان نیز در این نشست گفت: بعد از انقلاب اسلامی چند نهاد به فرمان امام خمینی(ره) تاسیس شدند و تاکنون منشاء خدمات ارزنده و چشمگیری بوده و هستند و اکثر آن ها در محرومیت زادیی تلاش می کنند.

علی فولادی افزود: این بنیادها و پرسنل آن ها با کمترین امکانات، بی وقفه، بی منت و دور از خانواده با کمترین حقوق و مزایا در سخت ترین شرایط برای توسعه عمران مناطق محروم و سخت عبور همواره زحمات زیادی متحمل شدند.

وی اظهار کرد: بنیاد بتن آذرآبادگان با داشتن کارگاهای متعدد تولید باکیفیت مصالح ساختمانی، راهسازی و داشتن پرسنل دلسوز، صادق و تلاشگر در اجرای طرح های عمرانی ملی مشارکت کرده و همواره آماده است این همکاری را ادامه دهد.

فولادی ادامه داد: استراتژیک ترین و عمده ترین محصولات تولیدی این مجموعه شامل بتن، تیرچه، خرپای صنعتی، قطعات بتنی، بلوک، شن و ماسه و کف پوش بوده و تمام محصولات این بنیاد با رعایت کامل همه استانداردها و الزامات فنی و کیفیت تولید می شود.