خانه رزمی شهرستان سراب افتتاح شد

سالن رزمی ویژه هیات انجمن های ورزش های رزمی با حضور رئیس مجمع نمایندگان استان، مدیرکل ورزش و جوانان استان و فرماندار شهرستان سراب افتتاح شد.

به گزارش سراب نیوز، ایوب بهتاج در آیین افتتاح سالن رزمی شهرستان سراب با عنوان این که از نزدیک شاهد تلاش اداره ورزش و جوانان و همچنین هیات ورزش های رزمی سراب برای ترمیم و مرمت سالن قدیمی بودند از زحمات لطیفی رئیس اداره و فتاح پور رئیس هیات ورزش های رزمی سراب تقدیر کرده و بیان کردند: من امیدوارم و یقین دارم که روزی از این سالن قهرمانان به نامی پرورش یافته و در آوردگاه های جهانی و آسیایی برای استان و شهرستان افتخار آفرینی خواهند کرد.


وی تاکید داشت: شهرستان سراب پتانسیل بالایی در رشته های رزمی و استقامتی دارد و این مورد را بارها من گفته ام و مجددا تاکید می کنم که سراب به دلیل قرار گیری در موقعیت جغرافیایی خاص پتانسیل بالایی در پرورش ورزشکاران در رشته های خاص همچون ورزش های رزمی دارد.

در آیین افتتاح خانه رزمی شهرستان سراب که به نام خانه رزمی شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی نامگذاری شده است، حیدر لطیفی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان سراب با اشاره به این موضوع که مکان فعلی در گذشته انبار متروکه و بلا استفاده بوده است که با تغییر کاربری اکنون سالن رزمی اختصاصی از آن مکان بلااستفاده ایجاد شده که این ساخته و تکمیل شدن سالن مرهمون تلاش ها و زحمات دکتر بهتاج مدیرکل ورزش و جوانان استان است که همواره پیگیر امورات مربوط به تکمیل و بازسازی این سالن بودند و نتیجه تلاش رئیس هیات رزمی و اداره ورزش و جوانان شهرستان سراب است.

لطیفی ادامه داد: سالن رزمی شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی در متراژ ۱۲۰ متر و با صرف هزینه ۱ میلیارد ریالی تکمیل شده است.

گفتنی است مراسم افتتاح این سالن با حضور داودی رئیس مجمع نمایندگان استان و نماینده شهرستان سراب در مجلس شورای اسلامی، بهتاج مدیرکل ورزش و جوانان استان، یحیوی فرماندار شهرستان سراب و جمعی از روسای هیات های ورزشی شهرستان سراب برگزار شد.