خرابی ۲ جایگاه از ۳ جایگاه سی ان جی در سراب

خرابی 2 جایگاه از 3 جایگاه سی ان جی در سراب، موجب بروز گلایه شهروندان ازتشکیل صف ها طولانی در تنها جایگاه سوخت سراب شده است که در این خصوص سازمان حمل و نقل شهرداری سراب بیانیه ای نشر داده است.

به گزارش سراب نیوز، در سطح شهر سراب تعداد ۳ جایگاه CNG مخصوص خودرو های گازسوز وجود دارد که همواره بر اثر خرابی هر یک از جایگاه ها شاهد تشکیل صف های طولانی در جایگاه های دیگر بودیم.

از این سه جایگاه که دوتای آن در اختیار شهرداری سراب است و از طریق مزایده به پیمانکار اجاره می دهد که این دو جایگاه هر چند وقت یکبار خراب می شوند که در جدیدترین مورد از چند روز قبل هر دو جایگاه جنب ترمینال مسافربری و میدان میوه و تره بار سراب خراب شده و از دسترس خارج شده اند.

خرابی دو جایگاه زا سه جایگاه سی ان جی در سراب موجب وارد آمدن هجمه خودرو های متقاضی  سوخت گاز در جایگاه شهریار که یک جایگاه شخصی است، شده که خوشبختانه این جایگاه با فعال سازی تمام نازل ها و جایگاه های خود به صورت شبانه روزی به ارائه خدمات می پردازد.

از طرفی خرابی همزمان دوجایگاه باعث بروز گلایه بسیاری از شهروندان و رانندگان شده است که باعث اتلاف وقت صاحبان خودرو در صف نوبت گاز می شود، در این خصوص روابط عمومی سازمان حمل و نقل شهرداری سراب با انتشار پیامی بعد از چند روز تعطیلی عنوان کرد: به اطلاع همشهریان عزیز می رساند، جایگاه CNG ترمینال به دلیل استانداردسازی و جایگاه CNG میدان تره بار جهت تعمیر دستگاه الکتروموتور تا اطلاع ثانوی تعطیل خواهد بود