خیر اردبیلی ۴۵ دستگاه تبلت به دانش آموزان نیازمند اهدا کرد

یک خیر مقیم خارج از کشور ۴۵ دستگاه تبلت به دانش‌آموزان نیازمند اردبیلی تحت پوشش کمیته امداد اهدا کرد.

به گزارش سراب نیوز و به نقل از صداوسیما؛ نماینده این خیر با بیان اینکه این خیر مقیم خارج از کشور علاقه ندارد نامش فاش شود، گفت: این خیر در پی تداوم شیوع ویروس کرونا و ضرورت آموزش مجازی در سال تحصیلی برای خرید این تعداد تبلت برای دانش‌آموزان نیازمند اقدام کرده است.
خلیلی افزود: تنها انتظاری که این خیر از بچه‌های نیازمند اردبیلی دارد این است که آن‌ها با درس خواندن خود موفق و فردی مفید برای جامعه باشند و در آینده نه چندان دور خود آن‌ها یاریگر دیگر نیازمندان جامعه باشند.
وی با اشاره به اینکه دل ایرانیان مقیم خارج از کشور به وطن می‌تپد، بیان کرد: آن‌ها همیشه و در همه حال به فکر هموطنان و همنوعان خود بویژه افراد نیازمند هستند و خود را در شادی آن‌ها شاد و در غم و اندوه و آن‌ها غمگین می‌دانند.
وی با بیان اینکه این خیر مقیم خارج از کشور اولین بار نیست که احساس مسئولیت کرده و به افراد نیازمند در استان اردبیل کمک می‌کند، اظهار کرد: او در مناسبت‌های مختلف کمک‌های زیادی به نیازمندان اردبیلی کرده که تهیه و توزیع وسائل خانگی از جمله بخاری، لباس، بسته‌های معیشتی و لوازم تحریر از جمله آن‌ها است.
خلیلی دلیل توزیع این تبلت‌ها در بین دانش‌آموزان نیازمند اردبیلی را اعتماد خیر به مجموعه کمیته امداد استان اردبیل دانست و اضافه کرد: خیر مقیم خارج از کشور یقین دارد که کمیته امداد اردبیل کمک‌های وی را در بین نیازمندان حقیقی توزیع خواهد کرد.
وی با تقدیر از همکاری کمیته امداد استان با خیرین ادامه داد: امیدواریم خیرین نیز بیش از پیش با نهاد مقدس کمیته امداد همکاری و تعامل داشته باشند تا شاهد ریشه‌کنی فقر در جامعه باشیم.هزار و ۹۰۰ یتیم در طرح اکرام ایتام و پنج هزار و ۴۳۱ نفر مشمول طرح محسنین در استان اردبیل تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) قرار دارند، حامیان طرح اکرام ایتام و محسنین در استان اردبیل ۱۷ هزار نفر هستند.
بیش از ۴۱ هزار خانوار با جمعیت بیش از ۸۰ هزار نفر در استان اردبیل تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) هستند.