باحضور مسئولین شهرستان؛

درمانگاه تخصصی در مهربان افتتاح شد

سراب نیوز - باحضور مسئولین شهرستان سراب درمانگاه تخصصی در مهربان در زمینی به مساحت 500 متر مربع با هزینه 10 میلیارد تومانی افتتاح شد.

به گزارش سراب نیوز، این درمانگاه در زمینی به مساحت ۵۰۰ متر مربع و با هزینه ۱۰ میلیارد تومان توسط بخش خصوصی احداث شده است.
این درمانگاه مجهز به پاراکلینیگ، سونوگرافی، رادیولوژی و آزمایشگاه است که با حضور پزشکان متخصص قلب، داخلی، اطفال ، زنان و زایمان، داندانپزشکی، پوست و مو به صورت شبانه روزی خدمات ارایه می کند .

نماینده مردم سراب در مجلس شورای اسلامی در آیین افتتاح این درمانگاه گفت: با تاسیس بیمارستان خیرساز مهربان شاهد ارایه خدمات بهتر به مردم منطقه مهربان خواهیم بود و خدمات این بیمارستان می تواند شهرها و روستاهای همجوار شهرستان هریس را به بخش مهربان نزدیک هستند شامل شود .
داودی افزود: بیمارستان مهربان که با دستور وزیر بهداشت از ۳۴ به ۶۴ تختخوابی تغییر یافت توسط دفتر آیت الله سیستانی احداث و تجهیز می شود و امیدواریم به زودی کلنگ احداث آن به زمین زده شود .
وی همچنین گفت: نبود دستگاه MRI در شهرستان سراب موجب شده است مردم این شهرستان به تبریز و یا اردبیل بروند لذا پیگری های صورت گرفته وبا تامین مالی بزودی شاهد نصب آن در بیمارستان سراب خواهیم بود .

حجت الاسلام عینلو امام جمعه مهربان نیز گفت: با ایجاد مراکز خدماتی و بهداشتی امیدواریم غبار محرومیت ازچهره منطقه مهربان برداشته شود .
ابراهیمی بخشدار بخش مهربان هم با بیان اینکه یکی از مولفه‌های تحول و توسعه ایجاد زیرساخت های بهداشتی و درمانی است افزود: نبود خدمات بهداشتی در منطقه موجب شده بود که مردم با مشکلات اساسی روبرو شوند لذا با ورود بخش خصوصی و ایجاد مراکز بهداشتی در منطقه شاهد ارایه خدمات بهتر به مردم منطقه خواهیم بود.