دستگیری ۱۱ سوداگر مرگ و کشف ۱۸۳۰ کیلو تریاک در سیستان و بلوچستان

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از بازداشت ۱۱ سوداگر مرگ و کشف یک تن و ۸۳۰ کیلو مواد افیونی خبر داد.

به گزارش سراب نیوز و به نقل از صداوسیما؛ سردار احمد طاهری گفت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان های “خاش” و “سراوان” با اشراف اطلاعاتی خود، اعضای یک باند مسلح و سازمان یافته قاچاق مواد افیونی را که قصد انتقال محموله بزرگ مواد مخدر را از شهرستان های مذکور به مرکز کشور داشتند، شناسایی کردند.

وی افزود: در این زمینه عصر دیروز تکاوران پلیس، در قالب چند تیم عملیاتی با رصد مناطق صعب العبور این شهرستان ها، اعضای این باند مسلح را که با ۴ دستگاه پژو ۴۰۵ و ۲دستگاه وانت تویوتا در حال جابه جایی محموله مواد مخدر در یکی از محورهای فرعی بخش ” گشت” شهرستان سراوان بودند، رویت و به آنها دستور ایست دادند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: در این عملیات سوداگران مرگ با رها کردن خودروها به سمت ارتفاعات اطراف فرار کردند.

این مقام ارشد انتظامی خاطر نشان کرد: در این عملیات و با عکس العمل سریع مأموران ۱۱ سوداگر مرگ دستگیر و ضمن کشف ۴ قبضه سلاح کلاش، یک قبضه سلاح گرینف، ۳ قبضه سلاح شکاری و ۷۲۱ عدد فشنگ جنگی، در بازرسی از خودروهای توقیف شده از آنها، یک تن و ۸۳۰کیلو و ۱۶۰ گرم تریاک کشف شد.

سردار طاهری  با اشاره به معرفی متهمان دستگیر شده به مراجع قضائی بر عزم جدی پلیس استان در برخورد با قاچاق مواد مخدر تأکید کرد و از شهروندان خواست اخبار و اطلاعات خود را در این خصوص با تماس ۱۱۰ در اختیار پلیس بگذارند.