رشد معنا دار مبتلایان به کرونا در شهرستان سراب

درحال حاضر شماربستری ها در بیمارستان امام خمینی ره سراب ۳۳نفر می باشد که نسبت به هفته های گذشته رشد معنادار و با شیب ملایمی را نشان می دهد و این زنگ خطری برای ماست که در صورت ساده انگاری و غفلت از رعایت پروتکل های بهداشتی می تواند در روزهای آینده شمارمبتلایان را افزایش دهد.

به گزارش سراب نیوز به نقل از شبکه خبری شمس، دکتر اکبرنادی رئیس دانشکده علوم پزشکی سراب با اعلام جدیدترین آمارکرونایی شهرستان سراب گفت: درحال حاضر شماربستری ها در بیمارستان امام خمینی ره سراب ۳۳نفر می باشد که نسبت به هفته های گذشته رشد معنادار و با شیب ملایمی را نشان می دهد و این زنگ خطری برای ماست که در صورت ساده انگاری و غفلت از رعایت پروتکل های بهداشتی می تواند در روزهای آینده شمارمبتلایان را افزایش دهد.

دبیرستاد مهارو کنترل کرونا درشهرستان سراب با بیان اینکه تاکنون دوهزار و ۵۱۹نفر در بیمارستان سراب بستری شدند،عنوان کرد:از این تعداد ۲هزار و ۳۶ نفر با بهبودی از بیمارستان ترخیص شدند و متاسفانه ۱۳۳نفر نیز براثر شدت عوارض ناشی از کرونا جان خود را از دست دادند.

وی یاداورشد:از کل ۶هزار و ۵۴۹ تست انجام یافته ،تست ۲هزار و ۳۶۲نفر مثبت بوده است.

دکترنادی هشدارداد: در پاره ای ازموارد شاهد برگزاری مجالس عروسی خانگی در سطح شهر هستیم که اثری از رعایت پروتکل های بهداشتی دیده نمی شود و این موضوع می تواند به افزایش شمارمبتلایان منجر شود.