خبری امیدوار کننده در حوزه جوانان

روند آمار طلاق در شهرستان سراب رو به کاهش است

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان سراب: آمار طلاق در شهرستان سراب از ابتدای سال 1398 تا کنون روند کاهشی داشته است و از طلاق ماهانه 17 مورد به ماهانه 10 مورد رسیده است.

به گزارش خبرنگار سراب نیوز، لطیفی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان سراب در جلسه ستاد ساماندهی و امور جوانان شهرستان سراب با بیان این که میزان طلاق در ۲۷ ماه گذشته در شهرستان سراب روند کاهش داشته است گفت: خوشبختانه از ابتدای سال ۱۳۹۸ تا خرداد سال ۱۴۰۰  آمار ثبت طلاق در شهرستان سراب روند کاهش داشته است. به طوری که  از ۱۷ طلاق در هر ماه سال ۱۳۹۸ به تعداد ۱۰ مورد ثبت طلاق در هر ماه سال ۱۴۰۰ رسیده ایم.

لطیفی ادامه داد: تعداد کل طلاق های ثبت شده از سال ۱۳۹۸ تاکنون تعداد ۴۱۵ مورد است، از این بین ۲۰۵ مورد ثبت شده مربوط به سال ۱۳۹۸، تعداد ۱۷۹ مورد مربوط به سال ۱۳۹۹ و تعداد ۳۱ مورد در سه ماهه نخست سال ۱۴۰۰ ثبت شده است.

حیدر لطیفی با اشاره به موانع و مشکلات موجود بر سر راه ازدواج جوانان، پیدایش رسومات نو ظهور و عادات غلط در کنار مشکلات اقتصادی از مهمترین موانع ازدواج جوانان عنوان کرد و گفت: از ابتدای سال ۹۸ تاکنون تعداد ازدواج های صورت گرفته در شهرستان سراب ۱۸۰۳ مورد است که تقریبا در هر ماه شاهد ثبت ۶۶ ازدواج بوده ایم/

خبرنگار: اصغر برزگر