با حضور جوانپور؛

ساختمان دانشگاه آزاد اسلامی مرکز مهربان به بهره‌برداری رسید

ساختمان دانشگاه آزاد اسلامی مرکز مهربان وابسته به واحد سراب با حضور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان‌شرقی و مسئولان عالی شهرستان سراب به بهره‌برداری رسید.

عزیز جوانپور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان‌شرقی و تبریز در مراسم بهره‌برداری از ساختمان آموزشی، اداری مرکز مهربان دانشگاه آزاد اسلامی واحد سراب که با حضور مسئولان این شهر همراه بود، گفت: امروزه دانشگاه آزاد اسلامی توفیق بسزایی در توسعه آموزش عالی و عدالت آموزشی در اقصی نقاط کشور دارد.

وی حرکت به سمت مهارت‌آموزی و توانمندسازی جوانان در کارآفرینی و ورود به بازار کار برای جوانان منطقه را از اولویت‌های دانشگاه آزاد اسلامی مرکز مهربان برشمرد و از آن به راه ایجاد توسعه پایدار در منطقه یاد کرد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان‌شرقی از تلاش‌ها و پیگیری‌های مجدانه نماینده مردم شهرستان و مسئولان منطقه در تسریع و تسهیل خرید و بازسازی این ساختمان قدردانی و ابراز امیدواری کرد تا این مرکز دانشگاهی با همراهی مسئولان و جلب مشارکت اعضای هیئت‌ علمی توانمند منطقه برای گسترش و توسعه علمی جوانان شهر مهربان گام بردارد.

نقش چشمگیر دانشگاه در توسعه شهرها

امام‌جمعه شهر مهربان هم در این مراسم شأن و جایگاه هر شهری را متناسب با مراکز علمی و افراد و چهره‌های علمی آن شهر دانست و گفت: یقیناً ایجاد دانشگاه در هر شهری در توسعه فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و سیاسی شهروندان تأثیر چشمگیری دارد.

حجت‌الاسلام مشهود عینلو با بیان اینکه از مهم‌ترین وظایف دانشگاه‌ها تعالی فرهنگ اصیل و ناب اسلامی و دینی مردم است، افزود: توجه به مراکز علمی و آموزشی به‌عنوان مراکز تربیت آینده‌سازان ایران اسلامی ضروری بوده و از حمایت‌های رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان و نماینده مردم سراب و مهربان در مجلس شورای اسلامی برای رونق این دانشگاهی قدردانی می‌کنم.

وی ابراز امیدواری کرد با حضور دانشجویان و استادان و افزایش سطح علمی و ایجاد رشته‌های مرتبط با نیاز شهرستان در دانشگاه آزاد اسلامی مرکز مهربان شاهد رشد و توسعه منطقه باشیم.