سمینار حرکات معلق ( TRX ) به میزبانی شهرستان سراب برگزار می گردد

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان سراب از برگزاری چهار کلاس مربیگری و سمینار حرکات معلق در شهرستان سراب خبر داد.

به گزارش گروه ورزشی سراب نیوز، رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان سراب از برگزاری سمینار آموزشی حرکات معلق ( TRX) به میزبانی شهرستان سراب خبر داد.

حیدر لطیفی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان سراب در مصاحبه با خبرنگار سراب نیوز از برگزاری اولین دوره سمینار مربیگری حرکات معلق به میزبانی شهرستان سراب خبر داد و افزود: سمینار تمرینات معلق که به TRX معروف است در تاریخ ۲۵ آذر ماه به میزبانی شهرستان سراب به صورت مجازی برگزار خواهد شد.

لطیفی با اشاره به اینکه این سمینار لازمه حضور در کارگاه های TRX است، گفت: با توجه به نیازسنجی انجام شده از سطح شهرستان سراب در دوماه گذشته ۳ کلاس در حوزه مربیگری بانوان برگزار کردیم که عبارتند از کلاس آمادگی جسمانی ویژه بانوان و کلاس های دانش افزایی در رشته های حرکات اصلاحی و آسیب شناسی ویژه خواهران و برادران برگزار شده است که این کلاس ها به همراه کلاس های برنامه ریزی شده به منظور رفع نیازهای موجود در سطح شهرستان سراب صورت خواهد گرفت.

حیدر لطیفی ادامه داد: علاقه مندان به شرکت در سمینار حرکات معلف می توانند به وب سایت فدراسیون همگانی وارد شده و اقدامات اولیه ثبت نام خود را تکمیل کنند و یا درغیر اینصورت همه روزه با دردست داشتن مدارک شناسایی میتوانند با حضور در محل اداره ورزش و جوانان شهرستان سراب ثبت نام خود را تکمیل کنند.