سکوت عجیب مسئولین در قبال وظایف خود!!!

سراب نیوز؛ درب چاه های خدماتی غیر هم سطح در سراب معظل بزرگی که نه تنها خسارات زیادی برای شهروندان داشته بلکه هنوز مسئولین را بیدار نکرده است!!

به گزارش سراب نیوز، چند ماه قبل شهرداری سراب با شعار شروع آسفالت ریزی خیابان های اصلی شهر اقدام به قیر پاشی و سپس آسفالت بخشی از خیابان علوی حد فاصل اداره محیط زیست تا مدرسه گلشن کرد.

همزمان با آغاز این طرح که قرار بود خیابان علوی مجددا روکش آسفالت شود، با اعتراض به حق مردم به وجود چاله های زیاد در این خیابان آن هم به دلیل وجود متعدد درب چاه های خدماتی که با آسفالت ریزی عمیق تر شده بودند، این مطالبات به گوش مسئولین امر رسید و موجب توقف پروژه شد.

با پیگیری های صورت گرفته مشخص شد دلیل توقف پروژه درخواست شهروندان جهت ساماندهی درب های چاه های خدماتی بود که متاسفانه تاکنون نزدیک به ۲ ماه است که از توقف این پروژه می گذرد و هنوز مسئولین مربوطه ( شرکت آب و فاضلاب و مخابرات ) اقدامی جهت حل مشکل انجام نداده اند.

حال سوال این است چرا اداره های متولی نسبت به تسطیح درب چاه های موجود ادارات خود، نه تنها در خیابان علوی، بلکه در اکثر خیابان های شهر اقدام نمی کنند، به راستی که این گودال های ایجاد شده باعث بروز خطرات و حوادث زیادی شده و خواهند شد هنوز نتوانسته مسئولین را به انجام وظایف مدیریتی و ذاتی خود قانع کند! تاکی باید منتظر خواب زمستانی باشیم ؟