اکرمی امام جمعه سراب؛

شورای شهر و شهرداری عملکرد ضعیفی دارند

امام جمعه سراب در سخنان خود در نماز عبادی و سیاسی جمعه سراب در خصوص مسائل روز شهرستان و کشور سخنانی را مطرح کرد، وی از عملکرد ضعیف شورای شهر و شهرداری در رسیدگی به معضل سد معبر گلایه و ابراز داشت، شورای شهر و شهرداری در این مورد عملکرد ضعیفی داشته و باید پاسخگو باشند.

به گزارش سراب نیوز، حجت الاسلام و المسلیمین اکرمی امام جمعه سراب در خطبه های نماز عبادی و سیاسی جمعه هشتم اسفند ماه با اشاره به وجود موانع در پیاده رو و خیابان ها که باعث بروز نارضایتی مردم در خصوص سد معبر می شود، گفت: بارها تذکراتی به مسئولین، شورای شهر و شهرداری در خصوص معضل سد معبر داده ام، اما شورای شهر و شهرداری در این مورد ضعیف عمل کرده و حالا باید شورا و شهرداری پاسخگو باشند.

اکرمی در خطبه های خود با اشاره به خطرات فضای مجازی، بیان کرد: در فضای مجازی باید مواظب سخنان خود باشیم و نباید مطلبی را منتشر کنیم که موجب بروز اختلاف بین افراد و یا آبرو ریزی دیگران شود.

او ادامه داد: مراسمات عروسی و عزاداری یکی از محل های شیوع بیماری در کشور و شهرستان سراب است و مردم باید بیش از این مسائل بهداشتی و شیوه های اعلامی ستاد مبارزه با کرونا را رعایت کنند تا خدای نکرده به این بیماری دچار نشوند.