عزم جهادی برای احیای واحد‌های راکد و غیرفعال

احیای واحد‌های راکد و غیرفعال، از اولویت‌های اصلی شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران است.
به گزارش سراب نیوز و به نقل از صداوسیما؛ مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران در جلسه کارگروه احیای واحد‌های راکد و غیرفعال که در سالن جلسات شرکت شهرک‌های صنعتی برگزار شد، با تأکید بر محوریت قرار دادن شعار امسال بعنوان تولید، پشتیبانی ها، مانع زدایی ها، از برنامه ریزی و عزم جهادی برای احیای واحد‌های راکد و غیرفعال خبر داد.
یاسر امینی افزود: در اولویت اول، واحد‌های راکد و غیرفعال و زمین‌های فاقد ساخت و ساز شناسایی و پایش شده و مشکلات آن‌ها بررسی و با طرح در کارگروه‌های ویژه و تخصصی، پیگیری‌های لازم بعمل می‌آید تا به چرخه تولید بازگردند.

او گفت: قرارداد واحد‌های نیمه کاره و زمین‌های فاقد ساخت و ساز که چند سال به حال خود رها شده و برنامه‌ای برای ادامه فعالیت ندارند طی یک پروسه خاص قانونی و زمان بندی شده، فسخ و خلع ید خواهند شد تا با توجه به کمبود زمین صنعتی در استان، با خلع ید زمین‌های آزاد شده زمینه برای ورود سرمایه گذاران دارای اهلیت فراهم گردد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران افزود: برای سرمایه گذاری در شهرک‌ها و نواحی صنعتی باید فرصت به کسانی که دانش، سرمایه و توان لازم را دارند و در واقع، بعنوان تولیدکننده واقعی باشند، داده شود.