امام جمعه سراب:

عضویت ایران در سازمان شانگهای پیروزی دیپلماتیک است

اکرمی:عضویت ایران در سازمان همکاری شانگهای یک پیروزی دیپلماتیک و دروازه‌ای برای تقویت روابط تجاری جهانی است.

به گزارش پایگاه خبری سراب نیوز، حجت الاسلام والمسلمین علی اکبر اکرمی، در خطبه های نماز جمعه این هفته سراب با اشاره به موفقیت دولت سیزدهم در هفته اخیر بیان کرد: عضویت ایران در شانگهای نقشی مهم در حل مشکلات اقتصادی کشور و تقویت روابط تجاری جهانی ایران و نشان دهنده شکست دشمنان است.

او با اشاره به اقتدار و موفقیت نیروهای دریایی نظام مقدس جمهوری اسلامی در آب های اقیانوس اطلس گفت: حضور ارتش در حیاط خلوت آمریکا اقتدار ایران را به رُخ جهانیان کشید.

او ادامه داد: به برکت انقلاب و ۴۰ دهه پیشرفت، امروز ارتش جمهوری اسلامی می تواند مقتدرانه در آب‌های آزاد جهان حضور یابد و این سفر دریایی پر خطر را با موفقیت به سرانجام برساند.

خطیب جمعه سراب در ادامه با بیان این که دفاع مقدس آزمون مردان بزرگ الهی بود، گفت: هفته دفاع مقدس ریشه انقلاب اسلامی و هدف ماست.

امام چمعه سراب ادامه داد: گرامیداشت هفته دفاع مقدس یک ضرورت جدی است و این دفاع درس بزرگ تاریخی بود که نماد ایستادگی و مقاومت ملت ایران است.

اکرمی در ادامه عنوان کرد: در حال حاضر نیز از دولتمردان انتظار داریم مدیرانی انتخاب شوند که دارای تفکر بسیجی و روحیه انقلابی باشند.

حجت الاسلام و المسلمین اکرمی با قدر دانی از تلاش کادر بهداشت و درمان سراب در شتاب واکسیناسیون عمومی علیه بیماری کرونا گفت: دانشکده علوم پزشکی سراب در ۳ هفته اخیر از نظر روند واکسیناسیون رتبه اول کشور را به خود اختصاص داده است./ بهنام مجتهدی