باحضور مسئولین؛

عملیات اجرایی مسکن ملی در سراب آغاز شد

با حضور تراب محمدی، معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی عملیات اجرایی مسکن ملی در سراب آغاز شد.

به گزارش سراب نیوز،  علی جهانی، فرماندارسراب شامگاه سه شنبه درحاشیه این مراسم گفت: سرانجام بعد از تلاش‌ها و پیگیری‌های مستمر کارگروه مسکن ملی درسراب عملیات اجرایی نخستین فاز مساکن ملی در سراب درزمینه به مساحت ۱۲ هزارمترمربع و با هدف احداث ۴۰۰و احد مسکونی در یکی از مرغوبترین و مناسب‌ترین نقاط شهر سراب شروع شد و همزمان نشست‌های کاری برای مکان یابید سه نقطه دیگر درحال انجام است.

وی با اشاره به ثبت نام بیشتر ۲ هزار واحد شرایط برای خانه دارشدن تصریح کرد: قیمت زمین و خانه مسکونی در سطح شهرسراب بالاست و به نظر می‌رسد با عزم ملی دولت سیزدهم و اهتمام مسئولان منطقه مساکن ملی امیدها به داشتن خانه را پررنگ‌تر خواهد کرد.

این گزارش حاکی است معاون سیاسی امنیتی استاندار آذربایجان شرقی در ائین گرامیداشت سرداردلها به موضوع خدمات دولت سیزدهم اشاره کرد و افزود: دشمنان این مرز و بوم با آگاهی کامل از عزم ملی و خدمات خالصانه دولت تلاش دارند تا با استفاده از ابزارهای جنگ ترکیبی خدمات دولت را کمرنگ جلوه دهند.

وی جهاد تبیین را وظیفه همگانی دلسوزان کشور و نظام عنوان کرد و یادآورشد: اغتشاشات و آشوب‌های اخیر که با این رمز القا شده از طرف رسانه‌های معاند و ضدانقلاب شروع شد نتوانست به اهداف اصلی خود دست یابد و با هوشمندی مردم و دفع اغتشاشگران ناکام ماند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار تصریح کرد: نظام سلطه به سرکردگی آمریکا و اسرائیل تلاش کردند تا با استفاده از احساسات مردمی و پیاده نظام خود درکشور جنگ و بلوای داخلی و قومی راه بیندازند که عدم همراهی مردم آنها را به شکست کشاند.

تراب محمدی سردار شهید سلیمانی را محور وحدت و انسجام داخلی و عامل تقویت جبهه مقاومت دانست وافزود: به راستی شهید سلیمانی جان فدای مردم بود و مشفقانه عالم از شهادت مظلومانه او ناراحت. غمگین شدند اما هرگز راه و رسم این شهید و سرداردلها را از یاد نبرده و نخواهند برد.