همزمان با آغاز هفته بسیج؛

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سراب آغاز هفته بسیج را تبریک گفت

سرهنگ محمد صبحی فرمانده بسیج ناحیه مقاومت شهرستان سراب به مناسبت آغاز هفته بسیج، با ارسال پیامی آغاز هفته بسیج را تبریک گفت.

به گزارش سراب نیوز، سرهنگ محمد صبحی فرمانده بسیج ناحیه مقاومت شهرستان سراب به مناسبت آغاز هفته بسیج، با ارسال پیامی آغاز هفته بسیج را تبریک گفت. در متن این ییام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم
بسیج پاره تن مردم است واگر نوای دلنشین فرهنگ و تفکر بسیجی در کشوری طنین افکن شد چشم طمع دشمنان و جهان خواران از آن دور خواهد شد والا باید هر لحظه منتظر حادثه ماند .امام خمینی رحمه الله علیه.

انقلاب پرشکوه ملت ایران که بزرگترین و مردمی ترین انقلاب عصر جدید است بعد از پیروزی مورد خشم و غضب و کینه استکبار جهانی قرار گرفت که با درایت و ذکاوت و هوشمندی و آینده نگری پیامبر گونه حضرت امام خمینی رحمت الله علیه برای مقابله با کید و تهدیدات و توطئه های همه جانبه دشمن فرمان تشکیل بسیج مستضعفین را در پنجم آذر سال ۵۸ صادر فرمودند.

از همان روز تشکیل بسیج این ثروت بزرگ و ذخیره خدادادی در عرصه های مختلف آثار گرانبهایی از خود به یادگار گذاشته است که نمونه بارز آن معجزه بسیج در دوران دفاع مقدس بود .
بسیج با اعتماد به نفس، اخلاص و فداکاری، ایثار و مجاهدت ها و خلق حماسه ها و عمل به هنگام نشان داده است که در نظام جمهوری اسلامی بن بستی وجود ندارد.

بسیج در عرصه های سیاسی اجتماعی فرهنگی علمی و مبارزه با فتنه ها و خنثی سازی توطئه ها به دور از جناح بندی و سیاست زدگی برای دوستان امید آفرین و برای دشمنان یاس آفرین بوده است .

مکتب سپهبد پاسدار شهید حاج قاسم سلیمانی نمونه بارزی که محور اصلی آن بسیج است می باشد بسیج نقش ارزشمند و گرانبهای خود را در گام اول انقلاب علیرغم توطئه‌ها و تهدیدها و تحریم ها از سوی دشمنان بر علیه این ملت ایفانموده است و در گام دوم انقلاب علاوه بر انجام وظایف و ماموریت ها بر خود واجب می داند تحت فرماندهی مقام معظم رهبری برای تحقق و تشکیل دولت اسلامی و تحقق تمدن نوین اسلامی به عنوان محور پیش برندگی و تاثیر گذار با تمام وجود درخدمت جهان اسلام و ملت با بصیرت و قهرمان ایران اسلامی باشد.

اینجانب به عنوان خادم کوچک برای بسیجیان و جامعه ایثارگران به نمایندگی از از پاسداران انقلاب اسلامی شهرستان سراب این روز و هفته مبارک بسیج را خدمت عموم مردم شهید پرور بالاخص بسیجیان عزیز و دریادل و خانواده های محترم آنها در شهرستان سراب تبریک عرض نموده ویادوخاطره تمام شهدای عزیزوامام شهدا را گرامی میدارم .
و السلام علیکم و رحمه الله و برکاته.

با احترام سرهنگ پاسدار محمد صبحی سرابی فرمانده سپاه ناحیه سراب