قتل هولناک دختر جوانی در تبریز !

قاضی ویژه قتل شعبه 6 دادسرای عمومی و انقلاب تبریز از قتل دختر ۲۵ ساله ای به دست پسر جوان در یکی از کوچه های خیابان تبریز خبر داد.

یوسف ضیامهر”، قاضی ویژه قتل شعبه ۶ دادسرای عمومی و انقلاب تبریز، حوالی ساعت ۴ بعد از ظهر دیروز (یکشنبه) در کوچه پستخانه تبریز پسری با اصابت چاقو به قلب دختر ۲۵ ساله ای وی را به قتل رساند.

گزارش حاکی است، قاتل اگر چه از محل متواری شده بود ولی هم اکنون دستگیر شده و جزئیات این پرونده و انگیزه متهم به قتل از قتل این دختر جوان متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد.

فرمانده انتظامی شهرستان تبریز : فردی که یک نفر خانم را به قتل رسانده و متواری شده بود ،در کمتر از ۲ ساعت دستگیر شد.

سرهنگ “رمضان الهوردیان” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس بیان داشت:درپی اعلام مرکز فوریتهای پلیسی مبنی بر وقوع یک فقره قتل در شهرستان تبریز، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی کلانتری۱۶قرار گرفت.
فرمانده انتظامی شهرستان تبریز افزود:بادریافت سرنخ های لازم اقدامات فنی و تحقیقات پلیس برای شناسایی و دستگیری قاتل در دستور کار عوامل انتظامی قرار گرفت و در کمتر از دو ساعت ماموران کلانتری ۱۶بازار موفق شدند با شگردهای خاص پلیسی قاتل را دستگیر کنند.

سرهنگ “الهوردیان” در پایان با بیان اینکه قاتل انگیزه خود را از ارتکاب قتل ،اختلاف مالی بیان کرد،گفت:قاتل با تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد.