دکتر یوسف داودی؛

آغاز به کار فاز دوم پروژه قطار سراب به دوزدوزان در روز ولات امام علی ع

یوسف داودی نماینده مردم شهرستان سراب در نشست خبری خود از آغاز ساخت قطعه دوم پروژه قطار سراب به بستان آباد از مسیر سراب به سمت دوزدوزان با اعتبار 105 میلیارد تومان خبر داد.

دکتر یوسف داودی نماینده مردم شهرستان سراب در مصاحبه با خبرنگار سراب نیوز در خصوص ایجاد خط ریلی در شهرستان سراب، عنوان کرد: هدف ما این است که سراب به شبکه ریلی کشور وصل شود چرا که داشتن شبکه ریلی، خطوط هوایی و بزرگراه از جمله زیرساخت های مهم برای توسعه یک شهرستان است و ما برای توسعه شهرستان از طرف مردم انتخاب شده ایم و لحظه ای برای این هدف کم نذاشته و از تلاش دست نخواهیم کشید.

یوسف داودی با اشاره به این که پروژه قطار شهرستان سراب به سه قطعه تقسیم بندی شده است، گفت:  قطعه اول پروزه راه آهن سراب به بستان آباد به طول ۱۵ کیلومتر است که از محل بستان آباد به سمت سراب در دست احداث است، برای این قطعه مبلغ ۶ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان تخصیص یافته است که شرکت جهاد نصر کرمانشاه برنده مناقصه این قطعه کار های زیرسازی آن را انجام می دهد که می شود گفت تقریبا مراحل زیرسازی قطعه اول رو به پایان است و برخی از پل های مسیر احداث شده است.

او ادامه داد: قطعه دوم این پروژه به طول ۳۰ کیلومتر از محل سراب به سمت دوزدوزان احداث خواهد شد که هزینه اختصاص یافته برای این قطعه مبلغ ۱۰۵ میلیارد تومان است و شرکت جهاد پایدارسازان افشار برنده مناقطه این طرح است و امیدداریم در روز ولادت حضور علی ابن علی ع مراسم احداث آن را آغاز کنیم.

رئیس مجمع نمایندگان استان بیان کرد: ایستگاه قطار سراب به بستان آباد بعد بررسی های فراوان و تعیین چندین منطقه در نهایت با توجه به شیب دشت سراب، معین شد در محل سراب به سمت روستای اندراب ایجاد شود که سازه این ساختمان به مانند ساختمان ایستگاه قطار خاوران تبریز خواهد بود.