کشف و انهدام باند تهیه و توزیع سلاح در استان های مرکزی کشور

فرمانده انتظامی استان مرکزی از كشف و انهدام باند تهيه و توزيع سلاح در استان هاي مركزي كشور خبر داد.

به گزارش سراب نیوز و به نقل از صداوسیما؛ فرمانده انتظامی استان از عملیات مشترک ماموران پلیس امنیت استان های مرکزی و خوزستان در دستگیری ۲ قاچاقچی سلاح و مهمات و کشف ۱۱ قبضه سلاح جنگی و ۲۲ خشاب در یک عملیات پیچیده پلیسی خبر داد.

سردار”حسن مفخمی شهرستانی” در بیان جزئیات این عملیات حساس و موفقیت آمیز پلیسی گفت : مأموران پلیس امنیت عمومی استان مرکزی در تحقیقاتی فنی و اطلاعاتی، از برنامه ریزی قاچاق مقادیر قابل توجهی سلاح جنگی توسط دو قاچاقچی از استانی مرزی به مرکز کشور مطلع شدند.

وی افزود : بلافاصله برنامه‌ریزی عملیاتی پلیس برای شناسایی و دستگیری این افراد آغاز شد و در فرایند تحقیقات پلیس، خودروی کامیون این افراد در یکی از محورهای مواصلاتی استان خوزستان شناسایی شد و با همکاری پلیس خوزستان مورد رصد نامحسوس پلیس قرار گرفت.

فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت :در تمهیدات عملیاتی پلیس، دو دستگاه خودرو از قاچاقچیان توقیف شد و راننده خودروها نیز دستگیر شدند.

وی افزود : در بازرسی مأموران انتظامی از خودروهای توقیفی، تعداد ۱۱ قبضه سلاح جنگی و ۲۲ عدد خشاب قاچاق کشف شد.

فرمانده انتظامی استان مرکزی با تاکید بر مبارزه قاطع پلیس با ورود کالاهای قاچاق و سلاح های جنگی قاچاق به داخل کشور افزود: نیروی انتظامی همواره با قدرت و قاطعیت تمام، در مقابل متجاوزان به حریم جامعه اسلامی ایستاده و هرگز اجازه ناامنی و جولان به دشمنان ایران را نداده و با خدمت شبانه روزی، تلاش کرده است که فضای کشور را برای عموم مردم امن و برای مخلان نظم و امنیت، ناامن کند.