سرهنگ صبحی فرمانده سپاه ناحیه سراب؛

لزوم توجه به سند راهبردی ده ساله در گام دوم انقلاب

سرهنگ محمد صبحی فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج سپاه سراب در جمع فرماندهان پایگاه شهرستان سراب گسترش اعتراضات, ترور شخصیت ها با محوریت رژیم صهیونیستی و همچنین تشویش اذهان عمومی با تکیه بر فضای مجازی را در دستور کار قرار دادند.

به گزارش سراب نیوز، سرهنگ محمد صبحی فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج سپاه سراب در جمع فرماندهان پایگاه شهرستان سراب گسترش اعتراضات, ترور شخصیت ها با محوریت رژیم صهیونیستی و همچنین تشویش اذهان عمومی با تکیه بر فضای مجازی را در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: بارها شاهد توطئه چینی دشمنان بودیم و البته نباید تصور شود که در مقابل این ترورها و شیطنت ها سکوت کردیم.

صبحی ادامه داد: اخیرا یونان یک نفتکش ایرانی را مصادره کرد که در مقابل آن دو نفتکش یونانی مصادره شد و اگر این شیطنت ادامه دار باشد نفت یونان در صادرات به مشکل برخواهد خورد.

فرمانده سپاه سراب با تاکید بر افزایش سواد رسانه ای بر لزوم روشنگری در فضای مجازی تاکید کرد.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در سالگرد ارتحال امام خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری به ایجاد امید و امید آفرینی تاکید کردند که در برهه کنونی در مقابل ایجاد یاس دشمنان امری ضروری است.

صبحی با اذعان به گرانی برخی اقلام در ماه های اخیر اظهار داشت: رسیدگی به رفاه مردم ، وظیفه دولت و حاکمیت هست ولی بایستی بعد از حذف ارز ترجیحی  برای مدیریت این جراحی اقتصادی فرصت داده شود. و گذر موفق از این برهه سخت قطعا انقلاب را بیمه خواهد کرد.

این مقام نظامی تربیت جوان مومن انقلابی پای کار را  از اهداف بسیج در سالهای آتی عنوان و بر لزوم مطالعه این سند راهبردی تاکید کرد که بایستی این تربیت در مدارس و دانشگاه ها صورت گیرد./ منبع: صدای سراب