امام جمعه سراب؛

مجلس و دولت از افزایش غیرمتعارف دریافتی‌ها جلوگیری کنند

سراب نیوز؛ انتظار این است که مجلس و دولت عدالت پرداخت‌ها را مدنظر قرار دهند و از افزایش غیرمتعارف دریافتی‌ها جلوگیری کنند.

به گزارش  سراب نیوز به نقل از خبرگزاری فارس از سراب، حجت‌الاسلام والمسلمین علی‌اکبر اکرمی امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته این شهر  اظهار داشت: اقدام جان برکفان نیروی دریایی سپاه پاسداران در برخورد مقتدرانه با زیاده‌خواهی آمریکا و دزدان دریایی در آستانه مذاکرات، قابل تحسین  است و این قدرت‌نمایی نشان داد که ایران مقتدر بر سر منافع ملی خود با هیچ‌کس تعارف ندارد.

امام جمعه سراب با استقبال از اقدام رئیس قوه قضائیه  در تشکیل کارگروه تعیین تکلیف انبارهای تملیکی و گمرکی در کشور افزود: متاسفانه افرادی به درستی از  ارزهای ۴۲۰۰ تومانی برای کالاهای اساسی استفاده نکردند و تعیین تکلیف انبارهای و وسایل موجود می‌تواند به تثبیت بازار کمک کند.

امام جمعه سراب با گلایه از وزارت بهداشت به خاطر پیشنهاد و درخواست افزایش دریافتی اساتید و برخی کارکنان یادآور شد:ضمن تشکر از پزشکان و اساتید که در موضوع کرونا فعالیت‌های درخشانی داشتند  انتظار این  است که مجلس و دولت عدالت پرداخت‌ها را مدنظر قرار دهند و از افزایش غیرمتعارف دریافتی‌ها جلوگیری کنند.

اکرمی با تاکید بر ضرورت واکسیناسیون افراد تاکید کرد:با توجه به تائیدیه علمی تزریق واکسن‌های موجود نباید هیچ شک و شبهه‌ای در این مورد ایجاد کرد.