صبح امروز انجام شد؛

همزمان با گرامیداشت روز پرستار، اولین زمین چمن مصنوعی شهرستان سراب افتتاح شد

همزمان با گرامیداشت روز پرستار، اولین زمین چمن مصنوعی شهرستان سراب واقع در شهر شربیان با حضور مسئولین استانی و شهرستانی مورد بهره برداری قرار گرفت.

به گزارش گروه ورزشی سراب نیوز،اولین زمین چمن مصنوعی شهرستان سراب واقع در شهر شربیان با حضور دکتر بهتاج مدیرکل ورزش و جوانان استان، داوودی نماینده مردم سراب و مسئولین استانی و شهرستانی روز جمعه ۱۹ آذرماه مورد بهره برداری قرار گرفت.

اولین زمین چمن مصنوعی شهرستان سراب در شهر شربیان در زمینی به مساحت ۱۱۱۵ مترمربع افتتاح شد.

در آیین افتتاح این زمین چمن داودی نماینده شهرستان سراب گفت: دکتر بهتاج مدیر ورزشی و شایسته ای است که همواره در تمامی مسائل ورزشی شهرستان سراب با جدیت تمام پیگیری های لازم را انجام داده است، امروز در این مکان گرد هم آمدیم تا شاهد افتتاح پروژه دیگر با همت و همکاری شهرداری و شورای شهر شربیان، اهالی و جوانان بالاخص اداره کل ورزش و جوانان استان باشیم و جا دارد بنده از آقای دکتر بهتاج که خاک خورده ورزش کشور هست مراتب قدردانی خود را اعلام کنم و قطعا با حضور وی شاهد تکمیل و افتتاح دیگر پروژه ها در جای جای استان و شهرستان خواهیم بود.

دکتر بهتاج مدیرکل ورزش و جوانان استان در مراسم بهره برداری زمین چمن شربیان، بیان کرد: زمین چمن مصنوعی شهر شربیان اولین زمین چمن مصنوعی شهرستان سراب است که با همکاری اداره کل ورزش و جوانان استان، شهرداری و شورای شهر شربیان تکمیل شده است.

بهتاج با عنوان این که در ساخت زمین چمن مصنوعی شربیان مبلغ ۷ میلیارد ریال هزینه شده است، اظهار داشت: علاوه بر زمین چمن شربیان، در شهر مهربان نیز اقدامات اولیه و زیرسازی های مربوط به ساخت زمین چمن شهر مهربان انجام شده و امیدوارم که در سایر شهرهای سراب نیز در آینده نزدیک زمین چمن مصنوعی با استاندارهای لازم را احداث و افتتاح کنیم.