پایان ساخت وتعمیر۶۵۰۰ واحدمسکونی درمناطق زلزله زده آذربایجان‌ شرقی

معاون رئیس جمهور با حضور در روستای زلزله زده جهیردان سراب پایان ساخت و تعمیر ۶۵۰۰ واحد مسکونی در مناطق زلزله زده آذربایجان‌شرقی را اعلام کرد.

به گزارش سراب نیوز به نقل از مهر، محمدباقر نوبخت ظهر امروز پنج شنبه در حاشیه بازدید از روستای زلزله زده جهیردان شهرستان سراب و بازدید از واحدهای مسکونی احداث و تعبیر شده اظهار کرد: با توجه به زلزله سهمگینی که دو سال پیش در سراب و روستاهای آن پیش آمد، همه امکانات نظام در جهت کاهش آلام مردم زلزله زده بسیج شد.

وی افزود: برای احداث واحدهای تخریبی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی از سوی دولت مأموریت یافت و مسؤولان استانی بویژه استاندار محترم با جدیت پیگیر مسئله بودند.

نوبخت اذعان داشت: امروز می‌توانیم پایان دوران ساخت ۶۵۰۰ واحد مسکونی زلزله زده را که از این تعداد ۳ هزار واحد مسکونی و ۳۵۰۰ واحد نیز تعمیری است، اعلام کنیم.

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور ادامه داد: با این افتتاح ۱۱۶ هزارمین واحد مسکونی نوسازی شده روستایی از محل اعتباراتی طرح ویژه نوسازی و بهسازی مسکن روستایی در کشور افتتاح می‌شود.

وی گفت: امروز در یکی از واحدهای ساخته شده حضور یافتیم تا با ساکنان روستا همدردی و از مشارکت آنها در مراحل ساخت و تعمیر واحدها قدردانی کنیم.