پیشبرد اهداف حوزه عمرانی استان با توسعه شبکه‌های گازرسانی

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری یزد: ورود گاز طبیعی به عنوان سوخت مورد نیاز صنایع علاوه بر ایجاد توسعه صنعتی، موجب پوشش مشکلات اقتصادی نیز خواهد شد.

به گزارش سراب نیوز و به نقل از صداوسیما؛ محسن صادقیان عملکرد مطلوب شرکت گاز در سال گذشته را حاصل مدیریت صحیح و تلاش و همدلی کلیه کارکنان دانست و گفت: اتفاقات خوب صورت پذیرفته در حوزه گازرسانی از جمله پوشش کامل شهر‌های استان از گاز طبیعی و توجه ویژه در گازرسانی به روستا‌ها و مناطق کمتر توسعه یافته و همچنین سرعت قابل توجه در گازرسانی به صنایع بیانگر مجموعه‌ای پرتوان است.

وی با اشاره به کسب این موفقیت‌ها در شرایط کرونا افزود: توسعه گازرسانی در استان موجب توسعه در حوزه عمرانی خواهد شد چرا که ورود گاز طبیعی به عنوان سوخت مورد نیاز صنایع علاوه بر ایجاد توسعه صنعتی، موجب پوشش مشکلات اقتصادی نیز خواهد شد.

 

صادقیان تصریح کرد: امیدواریم همگی دست در دست همدیگر داده و به شعار سال که با درایت مقام مظم رهبری به نام سال «تولید، پشتیبانی ها، مانع زدایی» نامگذاری شده است جامه عمل بپوشانیم.

 

وی اظهار داشت: این امر میسر نخواهد شد مگر با هم افزایی و همراهی کلیه نهاد‌ها به ویژه پشتیبانی و مانع زدایی بین دستگاهی که لازمه آن تغییر و اصلاح فرآیند‌های موجود می‌باشد تا در نهایت بتوانیم به هدف اصلی یعنی حمایت از تولید داخلی و توسعه پایدار برسیم.

 

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری یزد در ادامه با اعطای لوح سپاس از مدیرعامل و مجموعه شرکت گاز استان یزد به پاس اقدامات صورت گرفته در سال ۹۹ قدردانی کرد.