تجدید میثاق با آرمان شهدای والامقام سراب در اولین روز هفته دولت

همزمان با آغاز هفته دولت، مزار مطهر شهدای سراب به مناست گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان والامقام رجائی و باهنر با حضور حجت الاسلام والمسلمین اکرمی امام جمعه سراب، حسن یحیوی فرماندار و مسئولین ادارات و فرماندهان نظامی و انتظامی شهرستان و خانواده های معظم شاهد و ایثارگر و اقشار مختلف مردم گرانقدر سراب طی مراسمی عطر افشانی شد.

به گزارش سراب نیوز،  یکشنبه ۲ شهریور ۱۳۹۹ ساعت ۹ صبح، همزمان با آغاز هفته دولت، مزار مطهر شهدای سراب به مناست گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان والامقام رجائی و باهنر با حضور حجت الاسلام والمسلمین اکرمی امام جمعه سراب، حسن یحیوی فرماندار و مسئولین ادارات و فرماندهان نظامی و انتظامی شهرستان و خانواده های معظم شاهد و ایثارگر و اقشار مختلف مردم گرانقدر سراب طی مراسمی عطر افشانی شد.
امام جمعه سراب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدان والامقام رجائی و باهنر و تمامی شهدای جنگ تحمیلی گفت: با همت، وحدت و همدلی تمامی مسئولین کشور می توان بر مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم فائق آمد.
در ادامه این مراسم، فرماندار سراب آغاز هفته دولت را که یادآور فداکاری های فرزندان پاک نهاد و گرانقدر انقلاب و احیاکننده روزهای پرشور خدمتگزاری شهیدان رجایی و باهنر است به ملت شریف سراب و خانواده های مکرم شاهد و ایثارگران تبریک گفت.