آغاز طرح ساماندهی و جمع آوری سد معبر خیابانی و ساختمانی در سراب

به گزارش نیوز سراب ابراهیم ساجد سرپرست شهرداری سراب در جلسه کمیته بررسی و ساماندهی سد معبر عمومی، بیان داشت : شهرداری با رعایت تمام اصول اخلاقی، در برخورد با پدیده غیرقانونی سد معبر با تشکیل تیمی فعال به صورت مستمر با هر گونه سد معبر خیابانی، ساختمانی و دستفروشی قاطعانه برخورد خواهد نمود. ساجد […]

به گزارش نیوز سراب ابراهیم ساجد سرپرست شهرداری سراب در جلسه کمیته بررسی و ساماندهی سد معبر عمومی، بیان داشت : شهرداری با رعایت تمام اصول اخلاقی، در برخورد با پدیده غیرقانونی سد معبر با تشکیل تیمی فعال به صورت مستمر با هر گونه سد معبر خیابانی، ساختمانی و دستفروشی قاطعانه برخورد خواهد نمود.

ساجد افزود : سد معبر، در منظر عمومی موجب آلودگی بصری و برهم خوردن آرامش شهر و شهروندان و مخدوش شدن مبلمان شهری می‌شود، بنابراین اکیپ اجرایی ستاد ساماندهی سد معبر شهرداری با تعامل و همکاری بیشتر، تشدید برخورد قانونی با عوامل ایجاد کننده سد معبر در سطوح شهر را بصورت جدی مورد توجه قرار می دهند.

وی تصریح کرد : البته همکاری شهروندان فهیم با مأموران شهرداری در جهت ممانعت از قرار دادن تابلو در معابر و جلوگیری از دستفروشی اشخاص در مقابل ملک خود، می‌تواند کمک شایانی به مجموعه مدیریت شهری کند.