همایش ملی کانون‌های وکلای دادگستری کشور به‌میزبانی اصفهان برگزار می‌شود

رئیس کانون وکلای دادگستری اصفهان از برگزاری همایش ملی کانون‌های وکلای دادگستری سراسر کشور در اصفهان و به‌میزبانی کانون اصفهان خبر داد.

به گزارش سراب نیوزبه نقل از روابط عمومی کانون وکلای دادگستری اصفهان، لیلا رئیسی اظهار داشت: همایش ملی کانون‌های وکلای دادگستری سراسر کشور پس از ماه مبارک رمضان و در اواخر اردیبهشت ماه سال جاری در اصفهان و به‌میزبانی کانون وکلای دادگستری اصفهان برگزار خواهد شد.

وی افزود: این همایش طی دو روز و با حضور هیئت رئیسه‌ اتحادیه‌ سراسری کانون‌های وکلای دادگستری (اسکودا) و نیز هیئت مدیره کانون‌های وکلای دادگستری سراسر کشور در اصفهان و با رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی ابلاغی از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا برگزار خواهد شد.

رئیس کانون وکلای دادگستری اصفهان تصریح کرد: در این همایش، موضوعات و محورهای کلان و اساسی نهاد وکالت به بحث و تبادل نظر حاضران گذاشته خواهد شد و راهکارهای لازم برای مدیریت بحران‌های فراروی کانون‌های وکلای دادگستری نیز بررسی خواهد شد.

وی با اشاره به چرخشی بودن روال میزبانی این همایش در استان‌های مختلف، گفت: مطابق تصمیمات و هماهنگی‌های قبلی، قرار بود میزبانی اصفهان از همایش ملی کانون‌های وکلای دادگستری سراسر کشور، در سال گذشته صورت پذیرد، اما متأسفانه به‌دلیل مواجهه عمومی با ویروس کرونا، برگزاری این همایش در اصفهان، تا سال جاری به تأخیر افتاد.