توزیع ۱۶ هزار بسته معیشتی بین خانواده‌های نیازمند

در مرحله پنجم رزمایش همدلی و احسان شانزده هزار بسته معیشتی بین خانواده‌های کم برخوردار توزیع می‌شود.

به گزارش سراب نیوز و به نقل از صداوسیما؛ در مراسمی که با حضور ایت الله ناصری نماینده ولی فقیه در استان و جمعی از مسئولان برگزارشد مدیرکل ستاداجرایی فرمان حضرت امام استان یزد با اشاره به جزییات برگزاری مرحله پنجم رزمایش همدلی گفت: در این مرحله ۱۶ هزار بسته معیشتی شامل برنج، مرغ، ماکارونی، حبوبات، رب گوجه به ارزش هربسته ۳۵۰ هزار تومان در مناطق محروم، روستا‌ها و حاشیه شهر‌ها و افراد آسیب دیده از ویروس کرونا توزیع می‌شود. محمدپناه افزود: در ۵ مرحله‌ای که ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی فعالیت داشته ۷۴ هزاربسته معیشتی به ارزش ۷۵ میلیارد ریال در استان تهیه و توزیع شده است.
مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام استان یزد از راه اندازی سایت (هست اینجا) برای مبارزه با گرانفروشی و کم کردن دست واسطه‌ها خبرداد و افزود: از طریق این سایت اقلامی مثل برنج، تبلت دانش آموزی، پوشاک بچه، ماسک و ماده ضدعفونی با قیمت‌های بسیار پایین در اختیار مردم قرار می‌گیرد.
مردم می‌توانند از طریق سایت (هست اینجا) ثبت نام و خرید کنند
آیت الله ناصری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد در مراسم آغاز این طرح، ستاداجرایی فرمان حضرت امام را نهادی انقلابی دانست که در راستای رسیدگی به محرومین کار‌های ارزشمندی را انجام می‌دهند.
آیت الله ناصری توسعه و تقویت شرکت‌های دانش بنیان را یکی از ضرورت‌های این ستاد برشمرد و افزود: باید طوری برنامه ریزی کرد که نخبگان و دانشمندان جوان کشور همین جا بمانند و از استعداد و توانایی‌های آن‌ها استفاده شود تا در زمینه‌های مختلف به خودکفایی برسیم.
نماینده ولی فقیه در استان اهمیت رونق تولید در کشور را مهم و ضروری دانست و گفت:همه ارگان‌ها باید در راستای حمایت و پشتیبانی از تولید و رفع موانع جدی باشند تا تولید در کشور به اوج برسد