با کلید خوردن طرح سنجش قامتی زنان و دختران روستایی؛

احمد حاجی محمدی رئیس هیأت آذربایجان شرقی: با کاری گروهی و جهادی می توان آسیبهای قامتی زنان و دختران روستایی را رفع کرد

جلسه هماهنگی کارگروه طرح سنجش قامتی زنان و دختران روستایی استان آذربایجان شرقی به ریاست لیلا جاویدان معاون توسعه روزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان و با حضور احمد حاجی محمدی رئیس هیأت ورزش روستایی و بازیهای بومی و محلی استان روز سه شنبه 29 تیرماه برگزار شد.

به گزارش سراب نیوز به نقل از روابط عمومی هیأت ورزش روستایی وبازیهای بومی محلی استان آذربایجان شرقی، جلسه هماهنگی کارگروه طرح سنجش قامتی زنان و دختران روستایی استان آذربایجان شرقی  به ریاست لیلا جاویدان معاون توسعه روزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان و با حضور احمد حاجی محمدی رئیس هیأت ورزش روستایی و بازیهای بومی و محلی استان روز سه شنبه ۲۹ تیرماه برگزار شد.

در این جلسه، جاویدان از لزوم توجه جدی به سلامتی و ساختار قامتی زنان و دختران روستایی سخن گفته، افزود: مادران و دختران روستایی بعضا به دلیل برخی ناهنجاری های قامتی به سرعت دچار فرسایش در اندامها و مفاصل خود می شوند و شناسایی اسیبهای خانمهای روستایی، برای رفع این مشلات بهترین راه چاره است.

حاجی محمدی رئیس هیأت ورزش روستایی و بازیهای بومی و محلی استان گفت: دانش اموخته های ورزشی که در سراسر استان وجود دارند می توانند با تعامل با اداره کل و هیأت در خدمت جامعه باشند و در یک کار گروهی و جهادی نسبت به رفع مشکلات قامتی هم استانی های خود شان اقدام کنند.

حلاج نائب رئیس هیأت ورزش همگانی استان و عبدی نائب رئیس هیأت ورزش روستایی و بازیهای بومی محلی استان نیز در این جلسه شرکت داشتند که به طرح نقطه نظرات خود پرداختند.